| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|եւ|
Փլուզումները, կամայական ջնջումները տանում են խզումների անխուսափելիության, երբ միակ հրամայականը կամային խիստ ընդգծված իշխանական հատումներն են իբրեւ հնարավոր միակ իրականություն: եւ-ը դիմում է մեկնաբանությանը` իբրեւ կամրջումի հնարավորության: Մեկնաբանությունը հայտնվելով հե՛նց արանքներում անցումային իրողությունների փոխակերպումներն ու փոխանցումները դարձնում է հնարավոր` հնարավորինս մեղմելով ուժգին առճակատումների ոչնչացնող թափը:
հրապարակված է 08.11.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
կրծքի սեւ խալը. Նամուս-ի նոր բեմադրության առիթով
Նոյեմբերի առաջին շաբաթում արձանագրված թերեւս ամենաուշագրավ թատերական իրադարձությունը Նամուսի նոր բեմադրությունն էր, որը ներկայացվեց Նարեկացի Արվեստի միության եւ Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնի (ՆՓԱԿ) բեմերում:
հրապարակված է 04.11.2011 | կարել չապեկ
գրական բանավեճի 12 հնարք կամ թերթի բանավեճի ձեռնարկ
Բանավեճ կանոններով կամ առանց կանոնների եւ կամ էլ չամրագրված կանոններով: 20-րդ դարի չեխ գրող Կարել Չապեկի առաջարկած կանոնները կամ  կիրառելու, կամ էլ պարզապես նկատի առնելու համար են: Ռուսերենից թարգմանել է Նաիրա Հարությունյանը, ձեւավորել է Աննա Հակոբյանը: Նյութի ռուսերեն տարբերակին կարելի է ծանոթանալ Про конфликт կայքում:
հրապարակված է 28.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
առաջին ջութակը` ոչ բեմական լույսով. Պինխաս Ցուկերման
Հոկտեմբերի 26-ին կայացավ մի իրադարձություն, որը միչեւ հիմա էլ քննարկման առարկա է արվեստասեր հանրության շրջանում:
հրապարակված է 14.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
կինոն կփրկի աշխարհը. Արեւորդի փառատոնի 12 TOP ֆիլմերը
Հոկտեմբերի 14-18-ը կկայանա Արեւորդի 3-րդ միջազգային բնապահպանական փառատոնը (փառատոնի տնօրեն` Ռուբեն Խաչատրյան): Իհարկե, բոլորիս են հայտնի "միջազգային" բառի շահարկումները մեր իրականության մեջ, ինչը ոչ միայն չի վերաբերում  այս փառատոնին, այլեւ մեկ այլ հնչեղություն է ձեռք բերում Արեւորդիի դեպքում:
հրապարակված է 12.10.2011 | վահրամ դանիելյան
Վարդան Գրիգորյանի "վեպերը"
1980-ական թթ., Խորհրդային կայսրության խարխլումի ու փլուզումի տարիներին, որն այդ օրերին ընկալվում ու գնահատվում էր իբրեւ ազգերի ու պետությունների անկախացման ժամանակաշրջան, գրականություն էր ստեղծվում` երբեմն կերպարների ընդգծված սոցիալական բունտերով, որոնք այսօր նույն սոցիալական համատեքստում կարող են մեկնաբանվել որպես անկախացման մանիֆեստացիաներ:
հրապարակված է 03.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
ի՞նչ են ուզում կանանցից. Ջեյն Էյր. նորագույն ընթերցում
Դժվարանում եմ ասել, թե Ջեյն Էյրի բրիտանա-ամերիկյան նորագույն էկրանավորումը կոնկրետ ում պետք է ուղղված համարել (ես, օրինակ, նախեւառաջ հարկադրաբար դիտման կտանեի տեղացի որոշ ռեժիսորների` ցույց տալու, թե ինչ է նշանակում էկրանավորել դասական գործ):
հրապարակված է 23.09.2011 | քրիստինե հովհաննիսյան
չի կարելի շպրտել երազները. Գայանե Բաբայանի երկրորդ գիրքը
Լրագրության ու գրականության արանքում. այն, ինչ հասցրեց ստեղծել Գայանե Բաբայանը:
հրապարակված է 16.09.2011 | դավիթ գյուլզադյան
Ֆերդինանդ դը Սոսյուրի Ընդհանուր լեզվաբանության դասընթաց-ի հայերեն թարգմանության նշանակությունը մեր մտավոր իրականության համար | մաս II
Բավական է տեղեկացնել, որ այսօր Ռուսաստանում փիլիսուփայության ասպիրանտական քննության հարցաշարի պարտադիր հեղինակներից է Ֆ. դը Սոսյուրը, ասել է՝ նրա ուսմունքը բավականաչափ հասանելի եւ պարտադիր է ասպիրանտական ուսումնառություն ձեռք բերող բոլոր մասնագետների համար անխտիր:
հրապարակված է 08.09.2011 | սիրանուշ դ'վոյան
ետադարձ նայվածք | մաս II
արտերիաում վեպի, պատմավեպի եւ վիպումի շուրջ զրուցեցին ֆրանսահայ մտավորական, գրող Գրիգոր Պըլտյանը եւ արտերիա եւ-ի խմբագիր Սիրանուշ Դվոյանը: Պատմավեպը որքանո՞վ է կապված իշխանական տրամասության (discourse) հետ եւ ժամանակակից վեպը ինքնազատագրումների ու նոր մոդելներ բերելու ի՞նչ ռազմավարություններ է կիրառում, վիպումը որքանո՞վ է ներգրավված ինքնակրկնումների մեջ – հարցերի շրջանակ, որոնց շուրջ ծավալվեց խոսակցությունը:
հրապարակված է 29.08.2011 | դավիթ գյուլզադյան
Ֆերդինանդ դը Սոսյուրի Ընդհանուր լեզվաբանության դասընթացի հայերեն թարգմանության նշանակությունը մեր մտավոր իրականության համար | մաս I
Բոլոր գիտությունների պատմության մեջ էլ կան բախտորոշ ժամանակներ եւ դրանց մեջ՝ առանցքային անուններ, որոնցով վաղ թե ուշ առանձնացվում է տվյալ գիտության ծաղկման համապատասխան փուլը՝ որպես նրա առաջընթացն ապահովող հայեցակարգային ու հայեցակերպային հիմնարարությամբ հագեցած խոսուն ժամանակաշրջան:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am