| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|եւ|
Փլուզումները, կամայական ջնջումները տանում են խզումների անխուսափելիության, երբ միակ հրամայականը կամային խիստ ընդգծված իշխանական հատումներն են իբրեւ հնարավոր միակ իրականություն: եւ-ը դիմում է մեկնաբանությանը` իբրեւ կամրջումի հնարավորության: Մեկնաբանությունը հայտնվելով հե՛նց արանքներում անցումային իրողությունների փոխակերպումներն ու փոխանցումները դարձնում է հնարավոր` հնարավորինս մեղմելով ուժգին առճակատումների ոչնչացնող թափը:
հրապարակված է 04.06.2015 | հաննա արենդթ
հասարակություն եւ մշակույթ
Մեր դարի (որը գուցե մի օր դիտարկվի որպես արեւմտյան քաղաքակրթության արվեստի եւ իհարկե գիտության հոյակապ ժամանակաշրջաններից մեկը) գրեթե բոլոր արվեստների զարթոնքը սկսվել է հասարակության մեջ արվեստագետի անհանգստությունից, նրա որոշումով մեջք դարձնել հասարակությանը եւ դրա “արժեքներին”, թողնել, որ մեռածները հողին հանձնեն մեռածներին:
հրապարակված է 08.02.2015 | աշոտ ոսկանյան
ուխտի միաբանությունը կամ կոլեկտիվ ներկայության պարադոքսները (II)
Միայն մի բան ընդմիշտ անբանակցելի է մնալու` ցեղասպանության լերկ փաստը:
հրապարակված է 21.12.2014 | աշոտ ոսկանյան
ուխտի միաբանությունը կամ կոլեկտիվ ներկայության պարադոքսները
Այլ կերպ ասած` պատմությա՞ն, թե՞ պատմագրության արդյունք է հայ ժողովուրդը:
հրապարակված է 21.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն (II)
Գիտելիքի եւ իշխանության միջեւ կապը, որը ստեղծում է “Արեւելքցուն” եւ այդպիսով ոչնչացնում նրան որպես մարդ արարած, ինձ համար չի կարող բացառապես ակադեմիական խնդիր լինել։ Այն ակնհայտորեն մեծ կարեւորություն ունեցող մտավորական խնդիր է։
հրապարակված է 04.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն
Արեւելքը արեւելականացվեց ոչ միայն այն պատճառով, որ հայտնաբերվեց Արեւելքի “արեւելյան” լինելը տասնիններորդ դարի միջին եվրոպացու համար սովորական բոլոր ձեւերով, այլեւ որովհետեւ այն կարելի էր դարձնել արեւելյան։
հրապարակված է 02.08.2014 | աշոտ հովհաննիսյան
Նալբանդյանը եւ նրա ժամանակը
Կղերա-աղայական հոսանքի մարդիկ ոչ միայն համերաշխ էին տիրող սոցիալական հարաբերություններին, այլեւ սպասարկում էին իշխող քաղաքական ռեժիմին` ազգի ներսում եղած կամ լինելիք ամեն "խլրտում" խեղդելու համար:
հրապարակված է 14.05.2014 | սիրանուշ դ'վոյան
երեւակայական թատրոն
Տեղի ու ժամանակի ավերակումով լուսանկարը ներկայանում է իբրեւ իրականության` որեւէ ժամանակից ու տեղից մնացած հետք` առանց հիշողության:
հրապարակված է 07.04.2014 | եւ
ուսանողական նախագիծ
Ներկայացվող երկու տեքստերը գրվել են Ժամանակակից արվեստի ինստիտուտում անցկացրած իմ դասերի շրջանակներում:
հրապարակված է 26.02.2014 | եւ
իրականի երեւակայական տեղը / զուգահեռ ընթացք զրույցի համար | մաս II
Երեւակայական աշխատանքը կարծես թե հնարավոր է գրական լեզվով միայն – քանի որ գրական լեզուն է  մտքի լեզուն - որով տարանջատված բարբառներն ու խոսվածքները, որոնք արդեն իսկ կան առտնին մակարդակում, կարող են վերառնվել ամբողջի մեջ` իբրեւ դրա մասը կազմող անքակտելի ու միմյանց հետ հարաբերելի միավորներ:
հրապարակված է 17.02.2014 | եւ
իրականի երեւակայական տեղը / զուգահեռ ընթացք զրույցի համար | մաս I
...լեզուի պակասը կամ անոր բացակայութիւնը ոչ այնքան եզրերու անգոյութեան կը վերաբերի – որ անշուշտ կարելի է դարմանել կամ ջանալ դարմանել - որքան լեզուի մտածումին։
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am