| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 31.08.2011 | ելենա այդինյան
Դալին և սյուրռեալիստները. խայտաբղետ ցուցահանդես
Ստացվել է այնպես, որ «սյուրռեալիզմ» բառը շատերի մոտ առաջին հերթին կապվում է Սալվադոր Դալիի անվան հետ: Գուցե ավելի արդար կլիներ, որ այդ բառի առաջացրած ասոցիացիաները տանեին դեպի, օրինակ, Անդրե Բրետոնը` սյուրռեալիզմի հիմնադիրներից մեկը և սյուրռեալիզմի մանիֆեստի հեղինակը:
հրապարակված է 29.08.2011 | ելենա այդինյան
անորսալի արվեստ. Գեորգի Յակուլովի ցուցահանդեսը Հայաստանի ազգային պատկերասրահում
Հունիսի 3-ին Հայաստանի ազգային պատկերասրահում բացվել է Գեորգի Յակուլովի ցուցահանդեսը: Ցուցահանդեսում ներկայացված են Պատկերասրահին պատկանող գործեր, ինչպես նաեւ արխիվային նյութեր` ճեպանկարներ, ձեռագրեր եւ այլն: Ցուցադրությունը նախ տեղ է գտել երրորդ հարկում եւ զբաղեցրել չորս սրահ: Այժմ, որոշ չափով կրճատվելով, այն տեղափոխվել է առաջին հարկի ավելի փոքր սրահը:
հրապարակված է 25.08.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս II
Այդ դիալեկտիկան է, որ պատմաբանին տեսնում է որպես պատմության վրա ազդող, արվեստի գործի միջից այնպիսի իմաստներ արձակող, որոնք ներկայացնում են անցյալի հետ մի ներգրավվածություն, որին չի դիպել իրեղենացումը. «Արվեստի գործի հետ առավել մտերմիկ ներգրավվածությունը պիտի մնա զուր ջանք, քանի դեռ դիալեկտիկական գիտելիքը չի դիպել գործի զգաստ պատմական բովանդակությանը»
հրապարակված է 15.08.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս I
1937թ. Էդուարդ Ֆուքսը՝ հավաքորդ եւ պատմաբան էսսեն ամենաքիչ քննարկվածն է Վալտեր Բենյամինի գործերից: Եւ դժվար է հասկանալ, թե ինչու. էսսեն հավակնոտ է իր ծավալով, նշանակալիորեն հրատարակվել է Բենյամինի կյանքի օրոք (աքսորյալ Ֆրանկֆուրտյան դպրոցի Zeitschrift für Sozialforschung հանդեսում) եւ վաղուց հասու է անգլերեն թարգմանությամբ: Իրականում, էսսեն որակելի է որպես կանոնական փիլիսոփայի կանոնական տեքստ, թեեւ դրա մասին քննադատական քննարկումները դեռեւս սակավաթիվ են:
հրապարակված է 10.08.2011 | վարդան ազատյան
խմբագրականի փոխարեն
«Երբ Կապիտալի առաջին թարգմանչին, ազնիվ սովետական դասախոսին քննիչները ծեծի են քաշել, դասախոսը փորձել է ուշքի բերել իր նախկին ուսանողներին, դիմելով նրանց զգաստացնող խոսքերով: - Ի՞նչ եք անում, տղաներ, ինչու՞ հեռու չեք նայում, ախր, պատմություն կա, պատասխանատվություն կա... - Քննիչներից մեկը ծխախոտը հանգցրել է՝ սեղմելով իր պրոֆեսորի ճակատին եւ ասել: - Քանի մենք կանք, պատմություն չի լինի, իսկ երբ պատմությունը լինի, մենք չենք լինի:»
Գուրգեն Մահարի, Ծաղկած փշալարեր, Երկերի ժողովածու, հ. 5 Երեւան, Խորհրդային գրող, 1989, էջ 174-175:
հրապարակված է 04.03.2009 | աննա հակոբյան
romantics of necessity
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am