| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 22.11.2011 | սլավոյ ժիժեկ
երկու ամբողջատիրությունները
Նացիզմը դասակարգային պայքարը փոխտեղեց ռասայական պայքարով եւ այդ անելով՝ մթագնեց առաջինի ճշմարիտ էությունը:
հրապարակված է 11.11.2011 | վարդան ջալոյան
հայաստանյան քաղաքական արվեստը եւ «երկրորդ մոդեռնիզմի» խնդիրը
1997թ. ապրիլի 9-ին Հայկական ժամանակ օրաթերթում տպագրվեց Արվեստ եւ քաղաքականություն հոդվածը` մարտի 17-ին Ազգային ժողովում կայացած Սեւ Հենդոյի ցուցահանդեսի առիթով:
հրապարակված է 07.11.2011 | ելենա այդինյան
ապակուց այս կողմ
Լողալ, Գալարում, Ավազան, Կոդ, Հեռացածը, այսպիսի եւ նման այլ անվանումներ՝ զուգակցելով կտավները, կարծես քիչ բան են հայտնում վերջիններիս մասին: Սակայն, գուցե եւ այդպես չէ:
հրապարակված է 28.10.2011 | ալեն բադյու
տասնհինգ թեզիս ժամանակակից արվեստի մասին
Արվեստային ստեղծագործությունը ես համարում եմ նոր տիպի ազատության ստեղծում, որը անդին է ազատության ժողովրդավարական սահմանումից:
հրապարակված է 21.10.2011 | ելենա այդինյան
զուգահեռների հատում
Զուգահեռների հատում. այս պարադոքսալ անունը կրող միջազգային սեմինարը տեղի ունեցավ Երեւանում հոկտեմբերի 14-16-ը:
Հայաստանում ժամանակակից արվեստը պետական աջակցություն չի ստանում: Կազմակերպությունները գոյություն ունեն միջազգային հիմնադրամների եւ անհատական ֆինանսավորումների շնորհիվ:
հրապարակված է 12.10.2011 | անժելա հարությունյան
անդրազգային թակարդներ. համադրողների 6-րդ ամառային սեմինարներ
Ժամանակակից արվեստի գլոբալացված աշխարհում յուրօրինակ ու որոշակի համատեքստին առանձնահատուկ թվացող նախաձեռնությունը, կամա թե ակամա, կարող է հայտնվել արվեստի տրամասային կամ ինստիտուցիոնալ զարգացումների նորաձեւության հերթական հոսանքի հորձանուտում:
հրապարակված է 06.10.2011 | ելենա այդինյան
Վիկտոր Վազարելի. ես ինձ բնությանն ավելի մոտ եմ զգում, քան որեւէ բնանկարիչ
Սեպտեմբերի 10-ին Գաֆեսճեան արվեստի կենտրոնում բացվել է Վիկտոր Վազարելի. Օպտիկական հեռանկարներ ցուցահանդեսը: Ներկայացվել են Վազարելիի գործունեության տարբեր ժամանակաշրջանների աշխատանքներ:
հրապարակված է 19.09.2011 | ելենա այդինյան
թանգարանի խնդիրներն այցելուի աչքերով
Մեկ կամ երկու տարի առաջ Հայաստանի ազգային պատկերասրահի սրահներից մեկում տեսա երկու այցելուի: Դեռահասներ էին, դատելով շապիկների վրայի գրվածքներից` ՀՀ սփյուռքի նախարարության կողմից իրականացվող Արի տուն ծրագրի մասնակիցներ: Ըստ երեւույթին, ետ էին մնացել կամ հատուկ էին առանձնացել էքսկուրսիայից:
հրապարակված է 14.09.2011 | ելենա այդինյան
արվեստագետի ճանապարհը. Դավիթ Կարեյանի հետահայաց ցուցահանդեսը ՆՓԱԿ-ում
«Երբ քեզ չեն լսում, ուզում ես գոռալ, բայց երբ սկսում են լսել, մտածում ես, նոր ես խոսում»: Իր հարցազրույցներից մեկում (2010) ասել է արվեստագետ Դավիթ Կարեյանը:
Սեպտեմբերի 2-ին ՆՓԱԿ-ում բացվել է նրա արվեստի հետահայաց ցուցահանդեսը: Այն ամփոփում է տասնյոթ տարիների ընթացքում արվեստագետի կատարած աշխատանքը:
հրապարակված է 04.09.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս III
Անարդարությանը արժանին մատուցելը հազիվ թե նշանակում է մտորել, մատենագրել կամ նկարագրել այն: Արվեստի բենյամինյան պատմությունը, դիալեկտիկական մոտեցումն անցյալին, չի սահմանափակվի գիտությամբ (scholarship) ու դրա հաստատություններով: Այնինչ այդ հաստատությունները այսօր որոշում են արվեստի պատմության սահմաններն այնպես, ինչպես չէին անում վտանգի կարճ պահին, որում Բենյամինը վերաքննում էր գիտակարգը:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am