| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 21.09.2013 | ռոզալինդ քրաուսս
հետստրուկտուրալիզմ եւ ապակառուցում
Մեր "իրական" հույզերը նմանակում են այնպիսիք, որոնք տեսնում ենք կինոյում եւ որոնց մասին ընթերցում ենք էժանագին սիրավեպերում, մեր "իրական" ցանկությունները մեզ համար կառուցակարգված են գովազդային պատկերներով, մեր քաղաքականության "իրականը" կանխապատրաստված է հեռուստեսային նորություններով եւ առաջնորդման մասին հոլիվուդյան սցենարներով, մեր "իրական" ինքնություններն այս բոլոր պատկերների կիտուկներ եւ կրկնություն են՝ միմյանց թելված պատումներով, որոնց ստեղծողները մենք չենք:
հրապարակված է 05.09.2013 | ելենա այդինյան
"բարեւ ձեզ". Արա Գյուլերի լուսանկարների ցուցահանդեսը ՀԱՊ-ում
Կարծես, երբ խոսքը վերաբերում է Հայաստանին, այն "հավերժության" մասին է, այլ ոչ ժամանակի եւ տարածության մեջ գտնվող կոնկրետ առարկաների, կատարվող իրադարձությունների, կոնկրետ մարդկանց կոնկրետ վերապրումների:
հրապարակված է 20.08.2013 | վարդան ազատյան
"մարմինը որպես սուբյեկտիվություն". հարցազրույց Ստեֆան Քրիստենսենի հետ
ֆենոմենոլոգիան ենթադրում է մեր համոզմունքն առկախելու ժեստ
հրապարակված է 29.07.2013 | վարդան ազատյան
նկարիչ Արարատյանի արվեստանոցում
Արարատը՝ բարկացած ժամանակս
հրապարակված է 24.06.2013 | իվ-ալեն բոա
ֆորմալիզմ եւ ստրուկտուրալիզմ
...որպես նշաններ արտադրող էակ՝ մարդն առհավետ դատապարտված է նշանակությանը, նա անկարող է դուրս պրծնել "լեզվի բանտատնից"
հրապարակված է 27.05.2013 | սիրանուշ դ'վոյան
գրականության վիպային պատմություն. Գրիգոր Պըլտյանի Հայկական ֆուտուրիզմը
Տեքստը ցանցող հռետորական հարցերի մեծ շրջանակ կա, որոնք թվում է, թե հեղինակը ուղղում է "անհայտին": Մինչդեռ հարցումների մեծ մասը խորքի մեջ ուղղված է հենց իրեն` որպես ավանգարդի ջատագովի:
հրապարակված է 26.04.2013 | վարդան ազատյան
"խոսքի ո՛չ մի իրավունք՝ առանց հարցաքննության". հարցազրույց Մերի Քելլիի հետ
Աչքերդ փակ աշխատելու արդյունքում մնում է աֆֆեկտը ու տեսողության սահմանային պահը, երբ ամեն ինչ ուր որ է անհետանալու է։ Ահա, թե ինչն եմ ուզում բռնել։
հրապարակված է 10.04.2013 | անժելա հարությունյան
արվեստային զբոսանքներ. Շարժայի 11-րդ բիենալեն
Նախորդ բիենալի, դրսի առջեւ բացվելու քաղաքական ու հղացական փորձերին փոխարինելու է եկել ինքնամփոփությունն ու խոհուն ներփակումը
հրապարակված է 23.03.2013 | միշել ֆուկո
այլ տարածքներ. հետերոտոպիաներ
Նավից զուրկ քաղաքակրթություններում երազանքները չորանում են. լրտեսությունն է, որ գալիս է փոխարինելու արկածախնդրությանը, իսկ ոստիկանությունը՝ ծովահենությանը
հրապարակված է 16.02.2013 | թադեւոս ավդալբեգյան
ֆրանսական մեծ հեղափոխությունն ու ժամանակակից հայերը
...հայերը միշտ հառաչում, վատաբանում ու ողբում են հայ ազգի վիճակը եւ փոխանակ փոխադարձաբար գործակցելու գլորումից կանգնելու նպատակով` ձեռքերը ծալում ու հույսերը դնում են Աստծո վրա:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am