| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 27.05.2013 | սիրանուշ դ'վոյան
գրականության վիպային պատմություն. Գրիգոր Պըլտյանի Հայկական ֆուտուրիզմը
Տեքստը ցանցող հռետորական հարցերի մեծ շրջանակ կա, որոնք թվում է, թե հեղինակը ուղղում է "անհայտին": Մինչդեռ հարցումների մեծ մասը խորքի մեջ ուղղված է հենց իրեն` որպես ավանգարդի ջատագովի:
հրապարակված է 26.04.2013 | վարդան ազատյան
"խոսքի ո՛չ մի իրավունք՝ առանց հարցաքննության". հարցազրույց Մերի Քելլիի հետ
Աչքերդ փակ աշխատելու արդյունքում մնում է աֆֆեկտը ու տեսողության սահմանային պահը, երբ ամեն ինչ ուր որ է անհետանալու է։ Ահա, թե ինչն եմ ուզում բռնել։
հրապարակված է 10.04.2013 | անժելա հարությունյան
արվեստային զբոսանքներ. Շարժայի 11-րդ բիենալեն
Նախորդ բիենալի, դրսի առջեւ բացվելու քաղաքական ու հղացական փորձերին փոխարինելու է եկել ինքնամփոփությունն ու խոհուն ներփակումը
հրապարակված է 23.03.2013 | միշել ֆուկո
այլ տարածքներ. հետերոտոպիաներ
Նավից զուրկ քաղաքակրթություններում երազանքները չորանում են. լրտեսությունն է, որ գալիս է փոխարինելու արկածախնդրությանը, իսկ ոստիկանությունը՝ ծովահենությանը
հրապարակված է 16.02.2013 | թադեւոս ավդալբեգյան
ֆրանսական մեծ հեղափոխությունն ու ժամանակակից հայերը
...հայերը միշտ հառաչում, վատաբանում ու ողբում են հայ ազգի վիճակը եւ փոխանակ փոխադարձաբար գործակցելու գլորումից կանգնելու նպատակով` ձեռքերը ծալում ու հույսերը դնում են Աստծո վրա:
հրապարակված է 24.01.2013 | ելենա այդինյան
«բուբնովի վալետից» մինչեւ «սպիտակաձյունիկը». Ռոբերտ Ֆալկի ցուցահանդեսը ազգային պատկերասրահում
...կա մի հանգամանք, որը թույլ չի տալիս, որպեսզի ցուցահանդեսը պարզապես գեղեցիկ եւ մակերեսային հետաքրքրություն առաջացնող մի խաղալիք լինի: Դա իրենք գործերն են: Այն ճանապարհը, որն անցել է արվեստագետը եւ որն ընթերցվում է գործերը ժամանակագրական հերթկանությամբ դիտելիս, կասեցնում է այն արհետական փայլը, որը հատուկ է Պատկերասրահի որոշ ժամանակավոր ցուցադրությունների:
հրապարակված է 08.01.2013 | անտուան հեննիոն եւ բրունո լատուր
արվեստը, աուրան եւ հեռավորությունը՝ ըստ Բենյամինի, կամ ինչպես դառնալ հռչակավոր՝ անելով միանգամից այդքան սխալներ…
Մեծարելով մեր նախորդին եւ ճանաչելով հանդերձ, որ Բենյամինին արվող ներկա քննադատությունը պարտական է իրեն՝ Բենյամինին, մենք, ընդհակառակը, շշմած ենք բազմաթիվ սխալներից, որ անհոգաբար, կամ, ավելի լուրջ եթե ասենք, խոր անհասկացողությամբ կուտակում է հոդվածը...
հրապարակված է 17.12.2012 | աննա գալստյան
մտորումներ Վարդան Ազատյանի "Արվեստաբանություն եւ ազգայնականություն" մենագրության շուրջ
Ինչպե՞ս մենք, փոքրիկ պետության ներկայացուցիչներս, պիտի ընկալենք մեր մշակույթին ուղղված գերտերությունների քննադատությունը: Պիտի պաշտպանվե՞նք, գրոհե՞նք, նահանջե՞նք, թե նույնացվե՞նք Ուրիշի հետ:
հրապարակված է 20.11.2012 | ելենա այդինյան
անցյալը Էուջենիո Մոլինարիի գործերում, եւ այդ գործերը ներկայում
... ինչպես փոքր առարկան է անհրաժեշտ մանրադիտակի օգնությամբ ուսումնասիրել, այնպես էլ, գուցե փոքր խնդիրը: Քանի որ փոքր խնդիրը երբեմն մեծ տենդենցի մի մաս է:
հրապարակված է 21.10.2012 | բենյամին հ. դ. բուքլո
արվեստի սոցիալական պատմություն. մոդելներ եւ հղացքներ
Ինքնավարության էսթետիկան այսպիսով լիբերալ բուրժուական կապիտալիզմի պայմաններում չգործիքայնացված փորձառության խիստ գործիքայնացված ձեւ է:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am