| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 03.02.2014 | վարդան ազատյան
ազգային մոդեռնիզմը
Այսօր Հայաստանում մենք ունենք ոչ միայն հին թանգարանի ծաղրանկարը, այլ հին թանգարանն ինքը՝ ծաղրանկարված պետական մակարդակում այնպես, որ սազական լինի 21-րդ դարին:
հրապարակված է 11.12.2013 | անժելա հարությունյան
Մալեւիչը Ստեդելեկ թանգարանում
Ամստերդամում գործում է Կազիմիր Մալեւիչի` ցայսօր ամենածավալուն հետահայաց ցուցահանդեսը
հրապարակված է 29.11.2013 | շանթալ մուֆֆ
ժողովրդավարության «ագոնիստական» մոդել
«Ագոնիստական» մոտեցումն ընդունում է իր սահմանների իրական բնույթն ու դրանց հարուցած բացառման ձեւերը` ռացիոնալության կամ բարոյականության քողով դրանք թաքցնելու փոխարեն:
հրապարակված է 04.11.2013 | ելենա այդինյան
իրադարձություն Աբովյան 12 հասցեով
...ոչ թե հերթական միջոցառում, այլ՝ իրադարձություն:
հրապարակված է 07.10.2013 | ելենա այդինյան
"նռան գույնի" եւ հանդիսատեսի միջեւ
Մալդոնադոն ընկել է այն ծուղակը, որը պատրաստել է Փարաջանովը, ենթարկվել է նրա նախատեսած ազդեցությանը:
հրապարակված է 21.09.2013 | ռոզալինդ քրաուսս
հետստրուկտուրալիզմ եւ ապակառուցում
Մեր "իրական" հույզերը նմանակում են այնպիսիք, որոնք տեսնում ենք կինոյում եւ որոնց մասին ընթերցում ենք էժանագին սիրավեպերում, մեր "իրական" ցանկությունները մեզ համար կառուցակարգված են գովազդային պատկերներով, մեր քաղաքականության "իրականը" կանխապատրաստված է հեռուստեսային նորություններով եւ առաջնորդման մասին հոլիվուդյան սցենարներով, մեր "իրական" ինքնություններն այս բոլոր պատկերների կիտուկներ եւ կրկնություն են՝ միմյանց թելված պատումներով, որոնց ստեղծողները մենք չենք:
հրապարակված է 05.09.2013 | ելենա այդինյան
"բարեւ ձեզ". Արա Գյուլերի լուսանկարների ցուցահանդեսը ՀԱՊ-ում
Կարծես, երբ խոսքը վերաբերում է Հայաստանին, այն "հավերժության" մասին է, այլ ոչ ժամանակի եւ տարածության մեջ գտնվող կոնկրետ առարկաների, կատարվող իրադարձությունների, կոնկրետ մարդկանց կոնկրետ վերապրումների:
հրապարակված է 20.08.2013 | վարդան ազատյան
"մարմինը որպես սուբյեկտիվություն". հարցազրույց Ստեֆան Քրիստենսենի հետ
ֆենոմենոլոգիան ենթադրում է մեր համոզմունքն առկախելու ժեստ
հրապարակված է 29.07.2013 | վարդան ազատյան
նկարիչ Արարատյանի արվեստանոցում
Արարատը՝ բարկացած ժամանակս
հրապարակված է 24.06.2013 | իվ-ալեն բոա
ֆորմալիզմ եւ ստրուկտուրալիզմ
...որպես նշաններ արտադրող էակ՝ մարդն առհավետ դատապարտված է նշանակությանը, նա անկարող է դուրս պրծնել "լեզվի բանտատնից"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am