| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 04.03.2016 | աննա ժամակոչյան
ներկայացում աղմուկի մասին
Վերապատմումը» խնդիր չի դնում, սակայն առիթ է դառնում, որ մտածենք խոսելու, գործելու եղանակների ու տեղերի մասին, որով չենք ձայնակցի աղմուկին կամ կվերամտածենք աղմուկը։
հրապարակված է 27.01.2016 | նարե սահակյան
հանրային ոլորտի եւ հասարակայնության միջեւ
Ի՞նչ է նշանակում լինել ժամանակակից, ի՞նչ է ենթադրում ժամանակակիցը եւ ի՞նչ իրադրության մեջ է, որ այս հարցերն առաջանում են:
հրապարակված է 10.12.2015 | ռեւիզոր
պատկեր | պատում | պատմութիւն
ներկայացնում ենք Մարկ Նշանեանի դասախոսությունը՝ կարդացված դեկտեմբերի 4-ին Խնկո-Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում իր "պատկեր, պատում, պատմություն. փիլիսոփայական բարեկամութիւն մը" գրքի շնորհանդեսի առիթով
հրապարակված է 12.07.2015 | դեյվիդ հյում
ինքնասպանության մասին
Եթե ինքնասպանությունը համարվում է հանցանք, ապա միայն վախկոտությունը կարող է մեզ մղել դեպի դա: Եթե այն հանցանք չէ, ապա շրջահայացությունն ու արիությունը պետք է մեզ դրդեն մեկընդմիշտ ձերբազատվել գոյությունից, երբ այն դառնում է բեռ:
հրապարակված է 05.06.2015 | իմմանուել կանտ
պատասխան հարցին․ ի՞նչ է լուսավորականությունը
Եթե ես խելք սովորեցնող մի գիրք ունենամ, խիղճ ունեցող մի հոգեւորական, դիետ առաջարկող մի բժիշկ, կարիք չեմ ունենա ինքս չարչարվելու։ Չպետք է մտածել այնտեղ, ուր կարող եմ միայն վճարել՝ այդ ձանձրալի գործն ուրիշներն արդեն վերցրել են ինձանից։
հրապարակված է 19.04.2015 | ալեքսանդր թամանյան
զեկուցում Յերևանի հատակագծման մասին
Առողջապահական նկատառումներով քաղաքը պետք ե ունենա կանաչ գոտենման փողոցներ և այգիներ, առանց շինությունների, այսպես կոչված «քաղաքի թոքեր», վորոնցով մաքուր ոդ ե անցնելու դեպի քաղաքի կենտրոնը:
հրապարակված է 28.01.2015 | ելենա այդինյան
ապագան անցյալում. անցյալի վերաիմաստավորման մի քանի փորձ
Եթե թանգարանը վերածվում է մահացած իրերի պահոցի, դրա գործունեությունն անիմաստ է, եթե՝ շարունակաբար առօրեական կյանքում ներգրավված տարածքի՝ անհնար:
հրապարակված է 11.12.2014 | նազարեթ կարոյան
դերին հակառակ
...արդյո՞ք գործազուրկը իր ժամանակը ստեղծագործաբար տնօրինելու առումով շատ ավելի ինքնուրույն չէ, քան արվեստագետը
հրապարակված է 25.09.2014 | լեո
կոմմունիզմը հայոց պատմության մեջ
Հայոց աշխարհն անապատականներից եւ ճգնավորներից չեր բաղկացած, այլ մի սովորական աշխարհ եր, ուր մարդկային կյանքը հյուսված եր առորյա չար ու բարիքից, մրցումներից եւ կրքերից, վորոնք առաջացնում եյին անկարգություններ:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am