| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 19.04.2015 | ալեքսանդր թամանյան
զեկուցում Յերևանի հատակագծման մասին
Առողջապահական նկատառումներով քաղաքը պետք ե ունենա կանաչ գոտենման փողոցներ և այգիներ, առանց շինությունների, այսպես կոչված «քաղաքի թոքեր», վորոնցով մաքուր ոդ ե անցնելու դեպի քաղաքի կենտրոնը:
հրապարակված է 28.01.2015 | ելենա այդինյան
ապագան անցյալում. անցյալի վերաիմաստավորման մի քանի փորձ
Եթե թանգարանը վերածվում է մահացած իրերի պահոցի, դրա գործունեությունն անիմաստ է, եթե՝ շարունակաբար առօրեական կյանքում ներգրավված տարածքի՝ անհնար:
հրապարակված է 11.12.2014 | նազարեթ կարոյան
դերին հակառակ
...արդյո՞ք գործազուրկը իր ժամանակը ստեղծագործաբար տնօրինելու առումով շատ ավելի ինքնուրույն չէ, քան արվեստագետը
հրապարակված է 25.09.2014 | լեո
կոմմունիզմը հայոց պատմության մեջ
Հայոց աշխարհն անապատականներից եւ ճգնավորներից չեր բաղկացած, այլ մի սովորական աշխարհ եր, ուր մարդկային կյանքը հյուսված եր առորյա չար ու բարիքից, մրցումներից եւ կրքերից, վորոնք առաջացնում եյին անկարգություններ:
հրապարակված է 07.08.2014 | նարե սահակյան
արվեստն ըստ հայեցողության
տպավորություն է, որ ցուցահանդեսի մասնակիցները կամ խմբի կամ ընկերության անդամները արվեստ են անում անկախ ընդհանուր խնդրից կամ ցուցահանդեսից եւ միայն դրականորեն սահմանված կոնցեպտի շուրջ միավորվում նույն տարածքում
հրապարակված է 20.07.2014 | ելենա այդինյան
տեքստ գծերի մասին
Ցուցահանդեսի շուրջ քննարկումների առարկա է դարձել այն, թե արդյո՞ք ցուցադրված նկարչությունը հեռանում է ակադեմիական նկարչությունից, թե մնում է վերջինիս շրջանակներում:
հրապարակված է 23.05.2014 | նարե սահակյան
չստացվելու արվեստը
Այդուհանդերձ, Արվեստ «ցուցահանդեսը» վերամտածման մի համարձակ հայտ էր: Եվ այդ հայտն է, որ այն դարձնում է կարևոր:
հրապարակված է 09.04.2014 | ելենա այդինյան
հինգ մոտեցում մեկ տեղում
...ցուցադրությունն ինքնին վերջին ժամանակների հազվագյուտ հաջողված ու ուշագրավ նյութով հագեցած ցուցադրություններից է:
հրապարակված է 26.03.2014 | ժիլ դելյոզ
ցանկություն եւ հաճույք
Ըստ իս՝ կա երեք հասկացություն, որոնց Միշելը դիմում է բոլորովին նոր իմաստով՝ առանց դրանք զարգացնելու. ուժի հարաբերությունները, ճշմարտությունները, հաճույքները։
հրապարակված է 08.03.2014 | աննա ժամակոչյան
ի՞նչ կարող է նշանակել թվանշային պիքսելը ձեռքով նկարելը. Լեւոն Ֆլջյանի "Պիքսել 3" ցուցահանդեսը
Բայց սա թվանշային աշխարհի պարզ հաղթարշավի մանիֆեստը չէ, եւ ոչ էլ դրան ուղղված դիմադրության ժեստ, այլ հաշտության դաշինք, որը նրբորեն մատնանշում է թաքուն ընթացող կռիվը։
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am