| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 20.12.2016 | վարդան ազատյան
հանուն Ավդալբեգյանի՝ նրա դեմ․ Մարքսի հայերեն մի թարգմանության վերահրատարակության առիթով
Թադեւոս Ավդալբեգյանն ինքը վճռապես մերժել է տպագիր այդ տարբերակն իր հեղինակային թարգմանության տեղ դնելը: Իսկ այժմ այն մեզ հրապարակայնորեն հրամցվում է որպես Ավդալբեգյանի հեղինակային թարգմանություն:
հրապարակված է 29.11.2016 | ռուզաննա գրիգորյան
բարոյականի եւ սոցիալականի միջեւ․ #_1000 դրամ
Թերեւս սա այն եզակի գրաֆիթիներից է, որը պատերից քերելու եւ ջնջելու քաղաքային իշխանությունների ջանքերը շատերը կգնահատեն
հրապարակված է 11.11.2016 | մարկ նշանեան
վկայութիւնը եւ պատկերը
Ակտուալ արվեստ հրատարակչության եւ Աշոտ Հովհաննիսյանի անվան հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտի համատեղ ջանքերով հրատարակվեց Մարկ Նշանեանի Պատկեր, Պատում, Պատմութին գրքի «Մրցակցութիւններ» խորագրով երկրորդ հատորը: Ներկայացնում ենք հատորի «Փոխան նախաբանի՝ վկայութիւնը եւ պատկերը» առաջնորդողը: Գիրքը լույս է տեսել Գալուստ Կիւլպէնկեան Հիմնարկութեան ֆինանսական օժանդակությամբ:
հրապարակված է 22.08.2016 | ֆրենսիս բեքոն
ծնողների ու երեխաների մասին
Երեխաները քաղցրացնում են թափած ջանքերը, բայց ավելի են դառնացնում դժբախտությունները: Նրանք հավելում են կյանքի հոգսերը, բայց մեղմում մահն ի հուշ ածելը:
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 04.03.2016 | աննա ժամակոչյան
ներկայացում աղմուկի մասին
Վերապատմումը» խնդիր չի դնում, սակայն առիթ է դառնում, որ մտածենք խոսելու, գործելու եղանակների ու տեղերի մասին, որով չենք ձայնակցի աղմուկին կամ կվերամտածենք աղմուկը։
հրապարակված է 27.01.2016 | նարե սահակյան
հանրային ոլորտի եւ հասարակայնության միջեւ
Ի՞նչ է նշանակում լինել ժամանակակից, ի՞նչ է ենթադրում ժամանակակիցը եւ ի՞նչ իրադրության մեջ է, որ այս հարցերն առաջանում են:
հրապարակված է 10.12.2015 | ռեւիզոր
պատկեր | պատում | պատմութիւն
ներկայացնում ենք Մարկ Նշանեանի դասախոսությունը՝ կարդացված դեկտեմբերի 4-ին Խնկո-Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում իր "պատկեր, պատում, պատմություն. փիլիսոփայական բարեկամութիւն մը" գրքի շնորհանդեսի առիթով
հրապարակված է 12.07.2015 | դեյվիդ հյում
ինքնասպանության մասին
Եթե ինքնասպանությունը համարվում է հանցանք, ապա միայն վախկոտությունը կարող է մեզ մղել դեպի դա: Եթե այն հանցանք չէ, ապա շրջահայացությունն ու արիությունը պետք է մեզ դրդեն մեկընդմիշտ ձերբազատվել գոյությունից, երբ այն դառնում է բեռ:
հրապարակված է 05.06.2015 | իմմանուել կանտ
պատասխան հարցին․ ի՞նչ է լուսավորականությունը
Եթե ես խելք սովորեցնող մի գիրք ունենամ, խիղճ ունեցող մի հոգեւորական, դիետ առաջարկող մի բժիշկ, կարիք չեմ ունենա ինքս չարչարվելու։ Չպետք է մտածել այնտեղ, ուր կարող եմ միայն վճարել՝ այդ ձանձրալի գործն ուրիշներն արդեն վերցրել են ինձանից։
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am