| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|ռեւիզոր|
ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 29.10.2017 | վարդան ազատյան
հայ գիրքը. դրվագներ կարճատեսության հայկական պատմության
Ուրեմն, ի՞նչ է գիրքն իբրեւ մեզ մեծ անակնկալ մատուցած վաղեմի ծանոթ: Գիրքը աշխարհն է որպես գիտելիք:
հրապարակված է 25.08.2017 | աննա գալստյան
«առանց Գորկու»․ կյանքի եւ արվեստի միջեւ
Արվեստագետը՝ ստեղծելով ընտանիք, փորձում էր ժամանակավորապես բթացնել այն կորուստը, որն անփոխարինելի է եւ անդառնալի․ իր ողջ կյանքում նա խաբում էր՝ հասարակության մեջ իրեն վերահայտնագործելու համար։
հրապարակված է 27.07.2017 | վարդան ազատյան
Աշոտ Հովհաննիսյանի պատմագիտության բանաստեղծականը
Պատմության գեղարվեստական վերապատկերումը ավելի ճշմարիտ է, քան պատմաբանի գիտական փաստագրությունը, քանի որ բանաստեղծությունը թափանցում է երեւույթների էությունը, մինչդեռ պատմաբանի ճշգրիտ հաշվետվությունը հանգում է սոսկ մանրամասնությունների թվարկման:
հրապարակված է 03.07.2017 | վարդան ազատյան
կյանքը՝ ստեղծագործություն․ Լիլիթ Զաքարյանի հիշատակին
Էլլան նրբանկատ զրուցակից էր, անուղղելի հետաքրքրասեր, լայն ու խորը իմացության տեր, իմացություն, որն ի ցույց չդնելն էական էթիկական սկզբունք էր իր համար:
հրապարակված է 22.06.2017 | նորա ներսեսյան
որբաքաղաքը․ զարմանալի, ապշեցուցիչ տեսարանը…
Այս գիրքը փորձ է հարգանքի տուրք մատուցելու երեխաների մի սերնդի, որն այս կամ այն կերպ ունեցավ իր «անցման ծեսերին» դիմանալու տոկունությունը եւ դրանք վերապրելու վճռականությունը:
հրապարակված է 04.06.2017 | ելենա այդինյան
անհետացող արվեստը. Ռուդոլֆ Խաչատրյանի աշխատանքների ցուցահանդեսը «Գաֆեսճեան արվեստի կենտրոնում»
Անպատկերելին պատկերելն անհնար է, քանի որ ցանկացած պատկեր անպատկերելին պատկերելիի տարածք է տեղափոխում:
հրապարակված է 20.12.2016 | վարդան ազատյան
հանուն Ավդալբեգյանի՝ նրա դեմ․ Մարքսի հայերեն մի թարգմանության վերահրատարակության առիթով
Թադեւոս Ավդալբեգյանն ինքը վճռապես մերժել է տպագիր այդ տարբերակն իր հեղինակային թարգմանության տեղ դնելը: Իսկ այժմ այն մեզ հրապարակայնորեն հրամցվում է որպես Ավդալբեգյանի հեղինակային թարգմանություն:
հրապարակված է 29.11.2016 | ռուզաննա գրիգորյան
բարոյականի եւ սոցիալականի միջեւ․ #_1000 դրամ
Թերեւս սա այն եզակի գրաֆիթիներից է, որը պատերից քերելու եւ ջնջելու քաղաքային իշխանությունների ջանքերը շատերը կգնահատեն
հրապարակված է 11.11.2016 | մարկ նշանեան
վկայութիւնը եւ պատկերը
Ակտուալ արվեստ հրատարակչության եւ Աշոտ Հովհաննիսյանի անվան հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտի համատեղ ջանքերով հրատարակվեց Մարկ Նշանեանի Պատկեր, Պատում, Պատմութին գրքի «Մրցակցութիւններ» խորագրով երկրորդ հատորը: Ներկայացնում ենք հատորի «Փոխան նախաբանի՝ վկայութիւնը եւ պատկերը» առաջնորդողը: Գիրքը լույս է տեսել Գալուստ Կիւլպէնկեան Հիմնարկութեան ֆինանսական օժանդակությամբ:
հրապարակված է 22.08.2016 | ֆրենսիս բեքոն
ծնողների ու երեխաների մասին
Երեխաները քաղցրացնում են թափած ջանքերը, բայց ավելի են դառնացնում դժբախտությունները: Նրանք հավելում են կյանքի հոգսերը, բայց մեղմում մահն ի հուշ ածելը:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am