| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|re-view|
ենթաբաժինը ստեղծվել է ընթերցողի որոնումները դյուրացնելու համար՝ կայքում տեղադրվող բոլոր ազդագրերը մի տեղում ամփոփելով: Այստեղ կուտակվում են նորություններ, հայտարարություններ, կարճ հաշվետվություններ, որոնց միջոցով re-view -ն հնարավորություն է ընձեռում կողմնորոշվելու անցած եւ սպասվելիք մշակութային իրադարձությունների օվկիանոսում:
հրապարակված է 10.01.2012 | լեւոն ֆլջյան
painted self – poetry visual
Ամեն ինչ սկսվեց, երբ Աննան կարդաց ինձ իր բանաստեղծություններից մի քանիսը:
հրապարակված է 14.11.2011 | հարություն զուլումյան
քաղաքացի քեյնը
Կինեմատոգրաֆիական գլուխգործոցների մեջ բացարձակ առաջնորդ է համարվում Օրսոն Ուելսի "Քաղաքացի Քեյնը": Մի քանի տասնամյակի ընթացքում այն կանոնավոր կերպով հաղթում է կինոպրոֆեսիոնալների մասշատաբային հարցումներում որպես “բոլոր ժամանակների եւ ժողովուրդների ֆիլմ”: Ամերիկյան եւ բրիտանական կինոակադեմիաների ռեժիսորներն ու քննադատները 20-րդ դարի լավագույն ֆիլմերի ցանկում առաջին տեղը տվեցին “Քաղաքացի Քեյնին”:
հրապարակված է 05.11.2011 | վարդան ֆերեշեթյան
դանիիլ խարմս
Եթե Դանիիլ Խարմսի (1905-1942) արձակը որոշ չափով ծանոթ է (չնայած, հիմնականում ընթերցվում եւ ընկալվում է որպես անեկդոտ), ապա համարյա չեն ընթերցվում բանաստեղծությունները, որոնք հետազոտողներից մեկը համեմատում էր Խուան Միրոյի, Մոնդրիանի, բայց ամենից շատ՝ Պաուլ Կլեեի նկարների հետ, իսկ դրանցից ոմանք նմանեցնում էր Սեզանի խնձորներին:
հրապարակված է 28.10.2011 | հարություն զուլումյան
յոս սթելինգի սլաքավարը
Թերեւս, առաջին հայացքից կարող է թվալ, որ Սլաքավարը ֆիլմի կառուցվածքը բավական սխեմատիկ է: Մյուս կողմից, այդ ֆիլմում այնքան կինեմատոգրաֆիկ նրբերանգներ են տեղավորվել, որ ապշում ես: Եւ սկսում ես գիտակցել, որ ցանկացած լավ ֆիլմում ժամանակի ավելի շատ հոսքեր կան, քան իրական կյանքում:
հրապարակված է 19.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
դելֆինների լռությունը. Արեւորդի փառատոնի փակման ֆիլմի քննախոսականը
Սովորաբար ես բացասական վերաբերմունք ունեմ այն երեւույթի հանդեպ, երբ որեւէ ֆիլմ է բերվում Հայաստան եւ ներկայացվելու համար հիշվում են նրա ստացած օսկար-մօսկարները: Խոստովանեմ` մի տեսակ նախատրամադրված էի նաեւ Արեւորդի փառատոնի փակման ֆիլմ ընտրված Ծովածոց-ի (2009թ., ԱՄՆ, 92 րոպե, ռեժ.` Լուի Սայհոյոս) հանդեպ.
հրապարակված է 17.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
կանաչի բոլոր հնչերանգները. Արեւորդի փառատոնի բացման ֆիլմի քննախոսականը
Հանդիսավորությամբ իր ընթացքի մեջ մտավ Արեւորդի բնապահպանական փառատոնը: Փառատոնի կինեմատոգրաֆիկ մասի մեկնարկը տրվեց երեկոյան` բացման ֆիլմով` ֆրանսիացի ռեժիսոր Պատրիկ Ռուսելի Կանաչ-ով (2009թ., Ֆրանսիա, 48 րոպե):
հրապարակված է 12.10.2011 | зульфа оганян
не пугайтесь, это всего лишь радужные конфетти
Мариам Петросян «Дом, в котором…»
М.: Livebook/Гаятри 2009

Когда сталкиваешься с чем-то необычным, то или отметаешь это от себя, считая малоинтересным, или робеешь. Второе происходило мной и в процессе, и по окончанию чтения «Дома, в котором…». Сознание не покидало мистическое наитие: книга навеяна Космосом. Стиль, композиция, образы – все взято будто извне, соткано из мириад частиц насыщенной атмосферы и усвоено чутким мастером, умеющим прислушиваться к себе и одновременно ловить отголоски страждущих душ из Зазеркалья. Уверена: каждый воспримет эту книгу (960 страниц мелким шрифтом) по-своему, выделит что-то понятное и родственное для себя и отстранит остальное, возможно, не менее важное. Я заранее прошу снисхождения за попытку говорить о «Доме…», приблизиться к нему и тем разочаровать автора. Но молчание – это форма критики, притом не самая честная.
հրապարակված է 09.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
ի՞նչ են ուզում կանանցից. Ջեյն Էյր. նորագույն ընթերցում
Դժվարանում եմ ասել, թե Ջեյն Էյր-ի բրիտանա-ամերիկյան նորագույն էկրանավորումը կոնկրետ ում պետք է ուղղված համարել (ես, օրինակ, նախեւառաջ հարկադրաբար դիտման կտանեի տեղացի որոշ ռեժիսորների` ցույց տալու, թե ինչ է նշանակում էկրանավորել դասական գործ):
հրապարակված է 07.09.2011 | շաքէ ամիրեան-պետրոսեան
Գուգոն ու Արտակը
Սեպտեմբեր 1-ին Ակումբում (Թումանեան 40) ցուցադրւեց Արտակ Պօղոսեանի նկարահանած վաւերագրական ֆիլմը, որի անունը ես չեմ յիշում, որի անունը նոյնիսկ Գրիգոր Խաչատրեանը չի յիշում, Վերնիսաժում ապրող ու «ստեղծագործող» Գուգոյի մասին:
1 | 2 | 3 | 4 | 5
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am