| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|re-view|
ենթաբաժինը ստեղծվել է ընթերցողի որոնումները դյուրացնելու համար՝ կայքում տեղադրվող բոլոր ազդագրերը մի տեղում ամփոփելով: Այստեղ կուտակվում են նորություններ, հայտարարություններ, կարճ հաշվետվություններ, որոնց միջոցով re-view -ն հնարավորություն է ընձեռում կողմնորոշվելու անցած եւ սպասվելիք մշակութային իրադարձությունների օվկիանոսում:
հրապարակված է 26.07.2012 | նարեկ մխիթարյան
հայկական հաց
բավական է վերցնել տեսախցիկը եւ շրջել հայկական սրբավայրերում
հրապարակված է 14.07.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
mwp | 14.07. | վերջին գիշեր
...տեսնենք թե ինչքանով վերջին midnight wrap up-ի մասնակիցների կանխատեսումները կիրականանան...
հրապարակված է 13.07.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
midnight wrap up | 13.07.12.
"Որոշ վկայություններ ստիպված էինք հանել ֆիլմից ոչ այն պատճառով, որ նրանք բավականաչաձ ազդեցիկ չէին, այլ ճիշտ հակառակը. երբեմն այդ մարդկանց պատմածներն այնքան ծանր էին, որ անհնարին էր վերադառնալ ֆիլմի սյուժեին..." (Օզջան Ալփեր)
հրապարակված է 12.07.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
mwp | վալերի մասադյան եւ նիկոլ պեզճյան
Հունիսի 12-ի կեսգիշերային wrap up-ի հյուրերն էին ռեժիսորներ Վալերի Մասադյանը եւ Նիկոլ Պեզճյանը:
հրապարակված է 11.07.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
midnight wrap up | տիգրան ավեդիկյան
Հունիսի 10-ի կեսգիշերային wrap up-ի հյուրն էր ֆրանսիացի երիտասարդ խոստումնալից ռեժիսոր Տիգրան Ավեդիկյանը:
հրապարակված է 08.07.2012 | գոհար սմոյան
ընտրություն 1
Գյումրիի ժամանակակից արվեստի թանգարանը ներկայացնում է...
հրապարակված է 18.06.2012 | զուլֆա օհանյան
“ձյուն” եւ ոչ միայն
ընթերցման ընթացքում տպավորություն էր ստեղծվում, որ հեղինակը դոփում է տեղում եւ ողջ սյուժեն կարելի էր համառոտել` հասցնելով այն նովելի ծավալի
հրապարակված է 30.05.2012 | զուլֆա օհանյան
անուրջների հավիտենական ոսկին
"...դեմքն առավել անըմբռնելի եւ հուսալի է, քան հոգին, որ ապրում է նրա հետեւում", - գրում էր Բորխեսը: Այդ պատճառով չէ՞ արդյոք, որ նկարիչները ձգտում են բացահայտել հենց դեմքը, Էլիբեկյանի դեպքում` կնոջ դեմքը:
հրապարակված է 19.05.2012 | վարդան ջալոյան
Տաիշա Աբելարն ընդդեմ Կառլ Մարքսի
հայկական «հետռոմանտիզմը» տարբերվում է անգլիականից, հենց նրանով, որ առկա են ինչպես ֆեոդալական նահապետական մոդելը, այնպես էլ՝ վաղկապիտալիստական «ռոմանտիկական» մոդելը:
հրապարակված է 15.05.2012 | նաիրա աբրահամյան
Դրեզդենից Հայաստան
"Գյումրին ցուցահանդեսների քաղաք է". այսպես բնորոշեց իր քաղաքը Երեւանի գեղարվեստի ակադեմիայի Գյումրու մասնաճյուղի տնօրեն Համբարձում Ղուկասյանը 2012թ. ապրիլի 20-ին Բեռլին հյուրանոցային համալիրում տեղի ունեցած ցուցահանդեսի բացման ժամանակ:
1 | 2 | 3 | 4 | 5
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am