| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|մառան|
Մառան, տնտեսական օժանդակ կառույց-մթերանոց ժող. տան համալիրի մեջ, ուր պահվում են ուտելիք եւ ըմպելիք: Մ. լի է լինում հատկապես ձմռանը. կարասների, կճուճների, տկերի, տկճորների մեջ պահվում են կաթնամթերք, թթուներ, խմիչք, չոր եւ թարմ մրգեր, կախան, պահածո մսեղեն ու անուշեղեն, մեղր եւ այլն: Ճարտ. առումով Մ. լեռնային-նախալեռնային գոտում կազմել է տան համակառույցի անբաժան մասը, իսկ հովտային շրջաններում եղել է նույն համալիրին կից առանձին շինություև՝ հնձանի հետ համատեղ (հնձան-մառան): Հին եւ միջնադարյան Հայաստանում արքունական, իշխանական եւ վանքապատկան համակառույցների կազմում Մ. եղել է ոգելից խմիչքների տևական պահեստավորման բաժանմունք եւ ունեցել տնօրեն-մառանապետ: Հետագայում, կապված ոգելից խմիչքների արդ. արտադրության հետ, Մ. դարձել է նաև գինու, կոնյակի պահեստավորման եւ հնացման համար նախատեսված կառույց՝ համապատասխան արտադրամասերին առընթեր:
Մ. գեղջկական միջավայրում ձմռանը հաճախ ծառայել է նաեւ որպես նորապսակների ժամանակավոր կացարան՝ մեղրամսի ընթացքում:

(Հայկական սովետական հանրագիտարան, հատոր 7, 1981թ.)
հրապարակված է 05.11.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
խարմս | պառավը
Առաջին անգամ Դանիիլ Խարմսի վիպակը հայերեն Վարդան Ֆերեշեթյանի թարգմանությամբ:
հրապարակված է 30.10.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
քինյարն ու նոթոմբը երեւանում
ՆՈՐ ԳՐՔԵՐ. ներկայացնում է ակտուալ արվեստը
հրապարակված է 18.10.2011 | վարդան գրիգորյան
զորավորի գիշերը
Բացի պատմավեպերից Վարդան Գրիգորյանը գրել է նաեւ ժամանակակից թեմայով երկու պատմվածք` Միայնություն (Գարուն, 1983, թիվ 10) եւ Տարեդարձ (Գրական թերթ, 1983, 26 օգոստոս) եւ երկու վիպակ` Լճակը (Գարուն, 1981, թիվ 5) եւ Զորավորի գիշերը (Գարուն, 1986, թիվ 1):
հրապարակված է 04.10.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
ռոբեր պենժե | առակ
Ցնորքների շրջանցումով իր կրքին հագուրդ տալու հնարավորություն կգտներ: Մի տեսակ հաճույք է զգում` ինքն իրեն դատապարտելուց, որ հետո անմիջապես մեղքերի թողություն տա` արցունքների տարափի տակ: Խոստումներով լի զղջումներ: Կեղծ ան­կեղ­ծության պոռթկումներ` ուղեկցված դավադիր պատրանքներով:
հրապարակված է 05.09.2011 | լեւոն գյուլխասյան
թամանյանը վերադառնու՜մ է
Թամանյանն ու Գաուդին նորից Երեւանում...
հրապարակված է 01.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
երկխոսություն հայկական տաբուի շուրջ
Երկար ժամանակ այս երկխոսությունն անհնարին էր: "Ցանկացած փորձ անգամ աներևակայելի էր",- բացատրում է Միշել Մարյանը` հայը: "Ընդհարումն անխուսափելի էր, ուստի մարդիկ նախընտրում էին լռել",- հաստատում է Ահմեթ Ինսելը` թուրքը:
հրապարակված է 01.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
գյումրի. աղետը որպես...
Աղետի գոտուն նվիրված կոմիկս մրցույթի թեմայով
հրապարակված է 25.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
EBRU. թուրքիայի մշակութային բազմազանության արտացոլումներ
2011թ. մայիսին Երեւանի ՆՓԱԿ-ի ցուցասրահում տեղի ունեցավ թուրք լուսանկարիչ Աթթիլա Դուրաքի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը: ԷԲՐՈՒ. Թուրքիայի մշակութային բազմազանության արտացոլումներ վերտառությամբ նախագիծը Եւրոպայի եւ Ամերիակայի բազմաթիվ երկրներում հաջողությամբ ներկայացվելուց հետո վերջապես ֆրանսիական Ֆինեկո ընկերության նախաձեռնությամբ ու ֆինանսական աջակցությամբ արժանացավ հայ հանդիսատեսի դատին:
հրապարակված է 23.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
CORD
This revue is collaborative effort between Actual Art, Yerevan; Loop-A, Tbilisi; Centre for Contemporary Culture (CCC), Baku; and Art Today, Gyumri. Its ultimate goal is to develop strategies for artistic cross-border cooperation between people with different cultural, ethnic and religious conditions through analysis of the own experience in hands-on collaboration.
հրապարակված է 16.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
ա-ակտուալ արվեստ | #6
ազգայինը նախապես տրված չի համարվում. ո՛չ կրոնի, ո՛չ ցեղակ­ցության, ո՛չ տերիտորիայի հիման վրա: Ազգային ինքնությունը որոշվում է մայրենիքի կողմից ներկայացվող արժեքների սահ­­­ման­ման, համակարգման ու գաղափարական վեկտորների միջոցով: Սրա հիման վրա կատարվում է ավանդույթի վերընծայում ու մեկ­նաբանում:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am