| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|մառան|
Մառան, տնտեսական օժանդակ կառույց-մթերանոց ժող. տան համալիրի մեջ, ուր պահվում են ուտելիք եւ ըմպելիք: Մ. լի է լինում հատկապես ձմռանը. կարասների, կճուճների, տկերի, տկճորների մեջ պահվում են կաթնամթերք, թթուներ, խմիչք, չոր եւ թարմ մրգեր, կախան, պահածո մսեղեն ու անուշեղեն, մեղր եւ այլն: Ճարտ. առումով Մ. լեռնային-նախալեռնային գոտում կազմել է տան համակառույցի անբաժան մասը, իսկ հովտային շրջաններում եղել է նույն համալիրին կից առանձին շինություև՝ հնձանի հետ համատեղ (հնձան-մառան): Հին եւ միջնադարյան Հայաստանում արքունական, իշխանական եւ վանքապատկան համակառույցների կազմում Մ. եղել է ոգելից խմիչքների տևական պահեստավորման բաժանմունք եւ ունեցել տնօրեն-մառանապետ: Հետագայում, կապված ոգելից խմիչքների արդ. արտադրության հետ, Մ. դարձել է նաև գինու, կոնյակի պահեստավորման եւ հնացման համար նախատեսված կառույց՝ համապատասխան արտադրամասերին առընթեր:
Մ. գեղջկական միջավայրում ձմռանը հաճախ ծառայել է նաեւ որպես նորապսակների ժամանակավոր կացարան՝ մեղրամսի ընթացքում:

(Հայկական սովետական հանրագիտարան, հատոր 7, 1981թ.)
հրապարակված է 22.10.2012 | սոնա հարությունյան
մտորումներ հայ լուսանկարչության շուրջ
...արդյունքում ծնվում է գեղարվեստական եւ նկարչական հատկանիշներով հարուստ լուսանկարչություն, որը շնորհիվ իր այդ բացառիկ հատկանիշների, տեղափոխվում է ստեղծագործական մի այլ ոլորտ:
հրապարակված է 15.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մ. մ. բախ­տին | ֆրան­սու­ա ռաբ­լեի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը եւ միջ­նա­դա­րի ու վե­րածնն­դի ժո­ղովր­դա­կան մշա­կույ­թը (հատ­ված)
Պաշ­տո­նա­կան տո­նը, եր­բեմն նույ­նիսկ սե­փա­կան գա­ղա­փա­րին հա­կա­ռակ, հաս­տա­տում էր գո­յու­թյուն ու­նե­ցող աշ­խար­հա­կար­գի կա­յու­նու­թյու­նը, ան­փո­փո­խու­թյու­նը եւ հա­վեր­ժու­թյու­նը...
հրապարակված է 06.10.2012 | աշոտ ոսկանյան
Homo Trickster կամ էսթետիզմի ծուղակները
Քանի որ արդար օրենք չունենալը միայն անարդարություն է նշանակում, իսկ որեւէ օրենք չունենալը, քաոս:Առաջինը տանելի է, բայց երկրորդը, ո'չ:
հրապարակված է 24.09.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
լեւոն ներ­սիս­յան | օբ­յեկ­տիվ գրա­կա­նու­թյան անհ­նա­րի­նու­թյան մա­սին
Ահա այս ճա­նա­պար­հը, որը ճշ­մա­րիտ ճա­նա­պարհ է, ճշ­մա­րիտ. առանց դրա առաջ­խա­ղա­ցու­մը գրա­կա­նու­թյան եւ մար­դու ընդ­հան­րա­պես անհ­նար է, բայց սա նա­եւ քայ­քայ­ման ճա­նա­պարհ է:
հրապարակված է 17.09.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
միսակ խոստիկյան | սովորական փոշի
"Ամուսնություն իտալական ձեւով" ֆիլմում Մ.Մաստրոյանիի մարմնավորած կերպարը նշանավոր ֆիրմային կոշիկների սիրահար է ու ոտքին ունի ֆիրմային համանուն կոշտուկներ:
հրապարակված է 04.09.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մամուլ. ազատություն. ցուցահանդես
2012 թվականի մայիսի 3-ին` Մամուլի ազատության միջազգային օրը, Երևանում բացվեց "Մամուլի ազատություն, տեղեկատվություն ստանալու իրավունք" խորագրով ֆոտոցուցահանդեսը, որտեղ ներկայացված 50 լուսանկարներն ու 20 ծաղրանկարները տպագրված են այս հավաքածուում
հրապարակված է 25.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մի­սակ խոս­տիկ­յան | ան­տի­գո­նե՞
Եթե ար­վես­տին կարե­լի է վե­րագ­րել որեւէ ակ­տու­ա­լու­թյուն, ապա մի­այն ըն­կա­լե­լի­ու­թյան այլ հնա­րա­վո­րու­թյուն­ներ գտ­նե­լու հա­մար:
հրապարակված է 20.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ջեյմս հյուբեր | հենկի տուտուզը
"Եր­բեմն մենք պար­զա­պես ու­ղար­կում ենք իրեն օդա­յին համ­բույր` մտա­ծե­լով նրա տու­տու­զի մա­սին..."
հրապարակված է 10.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
լեւոն ներ­սիս­յան | ումից եւ երբվանից սկսենք
Ասեմ ձեզ, որ մի ժա­մա­նակ այս իմ հայ­տա­րա­րու­թյան հա­մար ամե­նաչն­չին պա­տի­ժը դա­սա­խո­սական աշ­խա­տան­քից հե­ռա­ցումն էր, հե­տո եւ բան­տը…
հրապարակված է 05.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
լեւոն ներ­սիս­յան | անտիգոնե
...կին եւ տղա­մարդ, ար­դեն իսկ կռիվ է: Սի­րել չի նշա­նա­կի մի­այն փա­ղաք­շել, սի­րել կն­շա­նա­կի նաեւ հաղ­թել: Առանց էդ կռ­վի սե­ր չի լի­նի: Բայց հա­րա­բե­րու­թյան մեջ կա այն­պի­սի որդ, որը կա­րող է հասց­նել ող­բեր­գու­թյան
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am