| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|մառան|
Մառան, տնտեսական օժանդակ կառույց-մթերանոց ժող. տան համալիրի մեջ, ուր պահվում են ուտելիք եւ ըմպելիք: Մ. լի է լինում հատկապես ձմռանը. կարասների, կճուճների, տկերի, տկճորների մեջ պահվում են կաթնամթերք, թթուներ, խմիչք, չոր եւ թարմ մրգեր, կախան, պահածո մսեղեն ու անուշեղեն, մեղր եւ այլն: Ճարտ. առումով Մ. լեռնային-նախալեռնային գոտում կազմել է տան համակառույցի անբաժան մասը, իսկ հովտային շրջաններում եղել է նույն համալիրին կից առանձին շինություև՝ հնձանի հետ համատեղ (հնձան-մառան): Հին եւ միջնադարյան Հայաստանում արքունական, իշխանական եւ վանքապատկան համակառույցների կազմում Մ. եղել է ոգելից խմիչքների տևական պահեստավորման բաժանմունք եւ ունեցել տնօրեն-մառանապետ: Հետագայում, կապված ոգելից խմիչքների արդ. արտադրության հետ, Մ. դարձել է նաև գինու, կոնյակի պահեստավորման եւ հնացման համար նախատեսված կառույց՝ համապատասխան արտադրամասերին առընթեր:
Մ. գեղջկական միջավայրում ձմռանը հաճախ ծառայել է նաեւ որպես նորապսակների ժամանակավոր կացարան՝ մեղրամսի ընթացքում:

(Հայկական սովետական հանրագիտարան, հատոր 7, 1981թ.)
հրապարակված է 06.12.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
անհայտ հայ հեղինակ | պոեմ պատկանելության
кесарю - кесарего 
слесарю - слесарего
հրապարակված է 20.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
աննա դավթյան | գիրք շնորհակալության
Նոյեմբերի 24-ին "Ակումբ" ակումբում կայացավ Աննա Դավթյանի “գիրք շնորհակալության” բանաստեղծական ժողովածուի շնորհանդեսը:
հրապարակված է 17.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ժակ դե­րի­դա | գո­յու­թյուն ու­նեն արդ­յո՞ք պե­տու­թյուն­-զեղ­ծարարներ­
Պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րա­րը, ասում էր Ռո­բերտ Ս. Լիտ­վա­կը, այն պե­տու­թյունն է, որ սահ­ման­վում է որ­պես այդ­պի­սին Մի­աց­յալ Նա­հանգ­նե­րի կող­մից: Եվ ան­մի­ջա­պես մի­ա­կող­մա­նի գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի հայ­տա­րար­ման պա­հից Նա­հանգ­նե­րը մե­քե­նա­յա­բար հայտն­վում են պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րար­ի դե­րում
հրապարակված է 05.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մի­սաք խոս­տիկ­յան | անճոռնի ճուտիկի շրջանառությունը
Մա­զոտ ու ան­ճա­կատ` Չե­պու­րաշ­կան չի վախ­նար առ­նետ­նե­րէ` կը հե­տաքրքր­ուի կոր: Հա­մե­նայն դեպս` անոնց­մե վախ չու­ներ, երբ "ետ­խորհր­դա­յին"-ը չկար:
հրապարակված է 28.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մորիս բլան­շո | անն­կա­րագ­րե­լի հան­րու­թյուն
Հնա­րա­վոր է, որ հո­տա­յին կյան­քը են­թարկ­վում է հի­ե­րարխի­ա­յի, բայց հո­տի մի ան­դա­մի են­թար­կու­մը մի ու­րիշի մնում է մի­ա­կերպ` զուրկ յու­րա­հատ­կու­թյուն­նե­րից: Ան­բա­վա­րա­րու­թյու­նը բա­վա­րու­թյան մո­դե­լով չի որոշ­վում:
հրապարակված է 22.10.2012 | սոնա հարությունյան
մտորումներ հայ լուսանկարչության շուրջ
...արդյունքում ծնվում է գեղարվեստական եւ նկարչական հատկանիշներով հարուստ լուսանկարչություն, որը շնորհիվ իր այդ բացառիկ հատկանիշների, տեղափոխվում է ստեղծագործական մի այլ ոլորտ:
հրապարակված է 15.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մ. մ. բախ­տին | ֆրան­սու­ա ռաբ­լեի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը եւ միջ­նա­դա­րի ու վե­րածնն­դի ժո­ղովր­դա­կան մշա­կույ­թը (հատ­ված)
Պաշ­տո­նա­կան տո­նը, եր­բեմն նույ­նիսկ սե­փա­կան գա­ղա­փա­րին հա­կա­ռակ, հաս­տա­տում էր գո­յու­թյուն ու­նե­ցող աշ­խար­հա­կար­գի կա­յու­նու­թյու­նը, ան­փո­փո­խու­թյու­նը եւ հա­վեր­ժու­թյու­նը...
հրապարակված է 06.10.2012 | աշոտ ոսկանյան
Homo Trickster կամ էսթետիզմի ծուղակները
Քանի որ արդար օրենք չունենալը միայն անարդարություն է նշանակում, իսկ որեւէ օրենք չունենալը, քաոս:Առաջինը տանելի է, բայց երկրորդը, ո'չ:
հրապարակված է 24.09.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
լեւոն ներ­սիս­յան | օբ­յեկ­տիվ գրա­կա­նու­թյան անհ­նա­րի­նու­թյան մա­սին
Ահա այս ճա­նա­պար­հը, որը ճշ­մա­րիտ ճա­նա­պարհ է, ճշ­մա­րիտ. առանց դրա առաջ­խա­ղա­ցու­մը գրա­կա­նու­թյան եւ մար­դու ընդ­հան­րա­պես անհ­նար է, բայց սա նա­եւ քայ­քայ­ման ճա­նա­պարհ է:
հրապարակված է 17.09.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
միսակ խոստիկյան | սովորական փոշի
"Ամուսնություն իտալական ձեւով" ֆիլմում Մ.Մաստրոյանիի մարմնավորած կերպարը նշանավոր ֆիրմային կոշիկների սիրահար է ու ոտքին ունի ֆիրմային համանուն կոշտուկներ:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am