| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|մառան|
Մառան, տնտեսական օժանդակ կառույց-մթերանոց ժող. տան համալիրի մեջ, ուր պահվում են ուտելիք եւ ըմպելիք: Մ. լի է լինում հատկապես ձմռանը. կարասների, կճուճների, տկերի, տկճորների մեջ պահվում են կաթնամթերք, թթուներ, խմիչք, չոր եւ թարմ մրգեր, կախան, պահածո մսեղեն ու անուշեղեն, մեղր եւ այլն: Ճարտ. առումով Մ. լեռնային-նախալեռնային գոտում կազմել է տան համակառույցի անբաժան մասը, իսկ հովտային շրջաններում եղել է նույն համալիրին կից առանձին շինություև՝ հնձանի հետ համատեղ (հնձան-մառան): Հին եւ միջնադարյան Հայաստանում արքունական, իշխանական եւ վանքապատկան համակառույցների կազմում Մ. եղել է ոգելից խմիչքների տևական պահեստավորման բաժանմունք եւ ունեցել տնօրեն-մառանապետ: Հետագայում, կապված ոգելից խմիչքների արդ. արտադրության հետ, Մ. դարձել է նաև գինու, կոնյակի պահեստավորման եւ հնացման համար նախատեսված կառույց՝ համապատասխան արտադրամասերին առընթեր:
Մ. գեղջկական միջավայրում ձմռանը հաճախ ծառայել է նաեւ որպես նորապսակների ժամանակավոր կացարան՝ մեղրամսի ընթացքում:

(Հայկական սովետական հանրագիտարան, հատոր 7, 1981թ.)
հրապարակված է 27.03.2013 | սերգեյ ստեփանյան
արա գուրզադյան. երկու խոսք
ժամանակակից արվեստը չիրագործված հոգեւոր ազատության հետեւանք է, քանի որ այն ենթարկված է ինտելեկտուալացման, բայց ոչ սպիրիտուալիզացման: Այն կոնցեպտուալ է, բայց ոչ հոգեւոր:
հրապարակված է 01.03.2013 | եւ
գրիգոր պըլտեան | վերջին արար
Ամբողջատիրական վարչակարգերու մէջ այլընտրանքներ չեն ըլլար, ճշմարտութիւնը մարմնաւորուած ըլլալով միանգամընդմիշտ: Այլընտրանք մը կը հմայէ տարբեր կարելիութեան համար: Անոր առթած հմայքը պէտք էր չէզոքացնել: Պահել միայն ֆէտիշ-նմոյշը, որ նոյն ատեն տաբուի հանգամանք մը ունէր:
հրապարակված է 14.02.2013 | դավիթ բալասանյան
լադաձեւավորման տեսակաբանության խնդիրները` դասակարգումը որպես տեսակաբանության հիմք
Ինտոնացիոն – լադային համալիրները միջնորդաբար կապված են պատմականորեն որոշակի տեսակի մտածողության, իսկ արդյունքում` աշխարհընկալման հետ:
հրապարակված է 04.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
ֆրիդ­րիխ հյոլ­դեռ­լին | "ան­տի­գո­նե"-ի վեր­լու­ծու­թյու­նը
Թող ոչ ոք իրեն չարդարացնի նրանով, որ իրեն աշխարհն է կործանել: Մարդն ինքն է իրեն կործանում /Ֆ.Հյոլդեռլին/
հրապարակված է 22.12.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
լեւոն ներսիսյան | ultima verba
Լեւոն Ներսիսեանը հացի կը նստի
դիցաբանական աստուածներուն հետ,
կը հարբեցնե բոլոր աստուածները
հրապարակված է 06.12.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
անհայտ հայ հեղինակ | պոեմ պատկանելության
кесарю - кесарего 
слесарю - слесарего
հրապարակված է 20.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
աննա դավթյան | գիրք շնորհակալության
Նոյեմբերի 24-ին "Ակումբ" ակումբում կայացավ Աննա Դավթյանի “գիրք շնորհակալության” բանաստեղծական ժողովածուի շնորհանդեսը:
հրապարակված է 17.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ժակ դե­րի­դա | գո­յու­թյուն ու­նեն արդ­յո՞ք պե­տու­թյուն­-զեղ­ծարարներ­
Պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րա­րը, ասում էր Ռո­բերտ Ս. Լիտ­վա­կը, այն պե­տու­թյունն է, որ սահ­ման­վում է որ­պես այդ­պի­սին Մի­աց­յալ Նա­հանգ­նե­րի կող­մից: Եվ ան­մի­ջա­պես մի­ա­կող­մա­նի գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի հայ­տա­րար­ման պա­հից Նա­հանգ­նե­րը մե­քե­նա­յա­բար հայտն­վում են պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րար­ի դե­րում
հրապարակված է 05.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մի­սաք խոս­տիկ­յան | անճոռնի ճուտիկի շրջանառությունը
Մա­զոտ ու ան­ճա­կատ` Չե­պու­րաշ­կան չի վախ­նար առ­նետ­նե­րէ` կը հե­տաքրքր­ուի կոր: Հա­մե­նայն դեպս` անոնց­մե վախ չու­ներ, երբ "ետ­խորհր­դա­յին"-ը չկար:
հրապարակված է 28.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մորիս բլան­շո | անն­կա­րագ­րե­լի հան­րու­թյուն
Հնա­րա­վոր է, որ հո­տա­յին կյան­քը են­թարկ­վում է հի­ե­րարխի­ա­յի, բայց հո­տի մի ան­դա­մի են­թար­կու­մը մի ու­րիշի մնում է մի­ա­կերպ` զուրկ յու­րա­հատ­կու­թյուն­նե­րից: Ան­բա­վա­րա­րու­թյու­նը բա­վա­րու­թյան մո­դե­լով չի որոշ­վում:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am