| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
|մառան|
Մառան, տնտեսական օժանդակ կառույց-մթերանոց ժող. տան համալիրի մեջ, ուր պահվում են ուտելիք եւ ըմպելիք: Մ. լի է լինում հատկապես ձմռանը. կարասների, կճուճների, տկերի, տկճորների մեջ պահվում են կաթնամթերք, թթուներ, խմիչք, չոր եւ թարմ մրգեր, կախան, պահածո մսեղեն ու անուշեղեն, մեղր եւ այլն: Ճարտ. առումով Մ. լեռնային-նախալեռնային գոտում կազմել է տան համակառույցի անբաժան մասը, իսկ հովտային շրջաններում եղել է նույն համալիրին կից առանձին շինություև՝ հնձանի հետ համատեղ (հնձան-մառան): Հին եւ միջնադարյան Հայաստանում արքունական, իշխանական եւ վանքապատկան համակառույցների կազմում Մ. եղել է ոգելից խմիչքների տևական պահեստավորման բաժանմունք եւ ունեցել տնօրեն-մառանապետ: Հետագայում, կապված ոգելից խմիչքների արդ. արտադրության հետ, Մ. դարձել է նաև գինու, կոնյակի պահեստավորման եւ հնացման համար նախատեսված կառույց՝ համապատասխան արտադրամասերին առընթեր:
Մ. գեղջկական միջավայրում ձմռանը հաճախ ծառայել է նաեւ որպես նորապսակների ժամանակավոր կացարան՝ մեղրամսի ընթացքում:

(Հայկական սովետական հանրագիտարան, հատոր 7, 1981թ.)
հրապարակված է 09.11.2017 | գեւորգ տեր-գաբրիելյան
պոստմոդեռնիզմի մասին
Վերջապես՝ ճշմարտության՝ հարաբերական լինելն ազդարարելն ու գիտակցելն օգուտ է ավելի, քան հակառակ հայտը, որն իսկույն բերում է պրիմիտիվ իշխանական դիսկուրսի, իսկ տվյալ պնդումը՝ ավելի իմաստուն հայտ է օպոզիցիոն դիսկուրսի:
հրապարակված է 30.10.2017 | դավիթ մոսինյան
սիմվոլիզմի անդրեյ բելին
Ռուսական սիմվոլիզմի մյուս շրջանն ավելի հստակ կոորդինատներ ունի: 1901 թ. Մոսկվայում՝ Մ. Ս. Սոլովյովի (Վլադիմիր Սոլովյովի եղբոր) տանը, եւ վերջինիս առաջարկով քսանամյա մի երիտասարդ՝ ոմն Բորիս Բուգաեւ, հռչակվում է որպես Անդրեյ Բելի եւ հենց ինքը վերածվում Սիմվոլի:
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
ոգու մասին. Չարենցի ժամանակը
«ակտուալ արվեստ» եւ «փրինթինֆո» հրատարաչությունների համատեղ հրատարակությամբ լույս է տեսել Աշոտ Ոսկանյանի «Չարենցի ժամանակը» ստվարածավալ աշխատությունը
հրապարակված է 27.07.2017 | կարլ թեոդոր ֆոն հայգել
Աշոտ Հովհաննիսյանի ավարտաճառի եզրակացությունը
Մեր գերմանացի ուսանողներից շատ-շատերը չէ, որ ի վիճակի կլինեին ներկայացնելու այդպիսի հմուտ կառուցվածք ունեցող եւ այդքան ճաշակով գրված աշխատանք:
հրապարակված է 17.05.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
հակասություններ. ՆՓԱԿ-ը 1996 թվականին
Արվեստի այս հաստատության դիրքն ի հայտ է գալիս, երբ այն դիտում ենք ավելի լայն հարթության մեջ՝ Կենտրոնի հիմնման շրջանում արվեստի դաշտում տեղ գտած հակասությունների անկյան տակ:
հրապարակված է 24.04.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
վտանգավոր լռություն
ապրիլի 19-ին հայ-շվեյցարական KASA հիմնադրամի ֆրանկոֆոնիայի ակումբում տեղի ունեցավ Հարրի Կումրոյանի «Վտանգավոր լռություն» գրքի շնորհանդեսը
հրապարակված է 05.03.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
բառեր / նկարներ / հարցեր
2017թ. փետրվարի 14-ին ՆՓԱԿ-ում բացվեց Լևոն Ֆլջյանի ցուցահանդեսը
հրապարակված է 04.10.2016 | մարիամ կարապետյան
էսսե վերամբարձության մասին կամ ո՞ր հատիկից է պակասում ցորենը
Մի շատ ծանրաբեռնված վախ կա վերամբարձությունից, վախ, որի ոլորտում նույնիսկ սեփական գրական լեզուն եւ հատկապես նրա վերացական հարստությունները համարվող շերտերն են հայտնվում:
հրապարակված է 10.07.2016 | վարդան հայկազյան
պարադոքսալ աքաղաղը (մի ճամփորդության պատմություն)
Վազոյի հետ լուրջ սկսեցինք մտածել, թե ոնց պիտուխին, ինչպես Վազոն էր ասում` կատարվածի ողբերգական բաղադրիչը հնարավորինս մեղմելու, նվազեցնելու մտայնությամբ, դարձի բերենք...
հրապարակված է 20.06.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
ֆոտո ֆոտոյի մասին, եւ ոչ միայն...
քանդակագործ Շուշան Պետրոսյանի լուսանկարչական էսսեն Սարդարապատի թանգարանում կազմակերպված Ռուբեն Մանգասարյանի ցուցահանդեսից
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 10
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am