| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 15.09.2012 | թերրի իգըլթըն
անգլերենի ծագումը
Խոսել “գրականության եւ գաղափարախոսության”` որպես իրարից տարանջատված երկու երեւույթների մասին, որոնք կարող են փոխազդեցության մեջ գտնվել, ինչպես հույս ունեմ ցույց տալ, ինչ-որ առումով ավելորդ է: Գրականությունը է, այս բառի մեզ ժառանգված իմաստով, գաղափարախոսություն:
հրապարակված է 20.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ջեյմս հյուբեր | հենկի տուտուզը
"Եր­բեմն մենք պար­զա­պես ու­ղար­կում ենք իրեն օդա­յին համ­բույր` մտա­ծե­լով նրա տու­տու­զի մա­սին..."
հրապարակված է 20.08.2012 | զուլֆա օհանյան
գեղարվեստական մեկնաբանություններ, թե՞ հետազոտություն
Աշխարհը լաբիրինթոս է, - հռչակում է  Պետեր Կորնելը, - տեղի, հիշողության, ասոցիացիաների լաբիրինթոս:
հրապարակված է 19.08.2012 | հալ ֆոսթեր
հոգեվերլուծությունը մոդեռնիզմում եւ որպես մեթոդ
...հոգեվերլուծությունը դիտարկել պատմականորեն՝ որպես մի առարկա այն գաղափարաբանական դաշտում, որը կիսում է նաեւ մոդեռնիզմը, եւ կիրառել տեսաբանորեն՝ որպես մեթոդ այս արվեստի համապատասխան ասպեկտները հասկանալու, դաշտի համապատասխան մասերը քարտեզագրելու համար:
հրապարակված է 13.08.2012 | թեյմուր դաիմի
խոսել սեփական անունից
Ժամանակակից արվեստը որպես ինտելեկտուալ ազատության ու ինովացիոն իմաստների ոլորտ, կարող է նորմալ զարգանալ միմիայն անհրաժեշտ մի պայմանի առկայությամբ - այն է զարգացող քաղաքացիական հասարակության:
հրապարակված է 15.07.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
առօրյա խոսքերի պոեզիան
Անտուանետ Օհանեսյանի ստեղծագործությունը հիմնված է լեզվի վրա, առօրյա հասարակ խոսքերի, որոնց պոեզիային մենք հաճախ անհաղորդ ենք։
հրապարակված է 27.06.2012 | անահիտ ավետիսյան
ծիծաղել՝ չլացելու համար
ՆՈՐ ԳԻՐՔ. 
"ակտուալ արվեստը" ներկայացնում է «Ժամանակակից ֆրանսալեզու գրականություն» երկլեզու մատենաշարի հերթական գիրքը՝ Ժան–Լուի Ֆուրնիեի «Ուր ենք գնում, հայրիկ» վիպակը, որն արժանացել է ֆրանսիական «Ֆեմինա» մրցանակին
հրապարակված է 25.06.2012 | աշոտ աշոտ
միմիկրիա
Այն, ինչ այսօր մենք անվանում ենք ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԱՐՎԵՍՏ, ոչ այլ ինչ է, քան պետության գաղափարախոսության կրող: ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԱՐՎԵՍՏԻ դիկտատուրան շատ նման է սոցիալիստական կարգերի ու անձի պաշտամունքի գովաբանման միջոցով սոցիալիստական ռեալիզմի դիկ­­տա­տուրային:
հրապարակված է 18.06.2012 | զուլֆա օհանյան
“ձյուն” եւ ոչ միայն
ընթերցման ընթացքում տպավորություն էր ստեղծվում, որ հեղինակը դոփում է տեղում եւ ողջ սյուժեն կարելի էր համառոտել` հասցնելով այն նովելի ծավալի
հրապարակված է 13.06.2012 | լեւ­ոն աբ­րա­համ­յան
զրույց­ներ ծա­ռի մոտ
Ամեն տե­սա­կի մերկացումը` լի­նի դա պա­րա­հան­դե­սա­յին զգես­տի հա­մար­ձակ բաց­ված­քը կամ շր­ջազ­գես­տի թա­փա­հա­րու­մը պարի ժա­մա­նակ, ըն­դեր­քի` կնոջ ամե­նա­թա­քուն տե­ղի մաս­նա­կի մեր­կա­ցումն է:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am