| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 17.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ժակ դե­րի­դա | գո­յու­թյուն ու­նեն արդ­յո՞ք պե­տու­թյուն­-զեղ­ծարարներ­
Պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րա­րը, ասում էր Ռո­բերտ Ս. Լիտ­վա­կը, այն պե­տու­թյունն է, որ սահ­ման­վում է որ­պես այդ­պի­սին Մի­աց­յալ Նա­հանգ­նե­րի կող­մից: Եվ ան­մի­ջա­պես մի­ա­կող­մա­նի գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի հայ­տա­րար­ման պա­հից Նա­հանգ­նե­րը մե­քե­նա­յա­բար հայտն­վում են պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րար­ի դե­րում
հրապարակված է 28.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մորիս բլան­շո | անն­կա­րագ­րե­լի հան­րու­թյուն
Հնա­րա­վոր է, որ հո­տա­յին կյան­քը են­թարկ­վում է հի­ե­րարխի­ա­յի, բայց հո­տի մի ան­դա­մի են­թար­կու­մը մի ու­րիշի մնում է մի­ա­կերպ` զուրկ յու­րա­հատ­կու­թյուն­նե­րից: Ան­բա­վա­րա­րու­թյու­նը բա­վա­րու­թյան մո­դե­լով չի որոշ­վում:
հրապարակված է 21.10.2012 | բենյամին հ. դ. բուքլո
արվեստի սոցիալական պատմություն. մոդելներ եւ հղացքներ
Ինքնավարության էսթետիկան այսպիսով լիբերալ բուրժուական կապիտալիզմի պայմաններում չգործիքայնացված փորձառության խիստ գործիքայնացված ձեւ է:
հրապարակված է 15.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մ. մ. բախ­տին | ֆրան­սու­ա ռաբ­լեի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը եւ միջ­նա­դա­րի ու վե­րածնն­դի ժո­ղովր­դա­կան մշա­կույ­թը (հատ­ված)
Պաշ­տո­նա­կան տո­նը, եր­բեմն նույ­նիսկ սե­փա­կան գա­ղա­փա­րին հա­կա­ռակ, հաս­տա­տում էր գո­յու­թյուն ու­նե­ցող աշ­խար­հա­կար­գի կա­յու­նու­թյու­նը, ան­փո­փո­խու­թյու­նը եւ հա­վեր­ժու­թյու­նը...
հրապարակված է 07.10.2012 | զուլֆա օհանյան
ռազմական կյանքի տրորված կածաններով
Եվ վերջապես, հեղինակի հիմնական գյուտը. վեպը սկսվում է վերջաբանով: Եգորի որդեգիրը – երեքամյա հիասքանչ մի մանչուկ, ով նրան իր հայրն է համարում եւ ում միայնակ ու անդադրում հերոսն ամբողջ հոգով է սիրում:
հրապարակված է 23.09.2012 | freee (դեյվ բիչ, էնդի հյուիթ, մել ջորդան)
ֆունկցիաներ, ֆունկցիոնալիզմ եւ ֆունկցիազրկություն. մոդեռնիզմից հետո հանրային արվեստի սոցիալական ֆունկցիայի մասին
Ցանկացած մեկը, ով կկարծի, թե կիչը կամ սոցիալիստական ռեալիզմը հեշտությամբ հաղթահարելի է, կամ մի զարկով մերժելի, ապա նա չի հասկանում կիչի ուժը, կամ կիչի եւ ավանգարդիզմի միջեւ դիալեկտիկական կապը:
հրապարակված է 15.09.2012 | թերրի իգըլթըն
անգլերենի ծագումը
Խոսել “գրականության եւ գաղափարախոսության”` որպես իրարից տարանջատված երկու երեւույթների մասին, որոնք կարող են փոխազդեցության մեջ գտնվել, ինչպես հույս ունեմ ցույց տալ, ինչ-որ առումով ավելորդ է: Գրականությունը է, այս բառի մեզ ժառանգված իմաստով, գաղափարախոսություն:
հրապարակված է 20.08.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ջեյմս հյուբեր | հենկի տուտուզը
"Եր­բեմն մենք պար­զա­պես ու­ղար­կում ենք իրեն օդա­յին համ­բույր` մտա­ծե­լով նրա տու­տու­զի մա­սին..."
հրապարակված է 20.08.2012 | զուլֆա օհանյան
գեղարվեստական մեկնաբանություններ, թե՞ հետազոտություն
Աշխարհը լաբիրինթոս է, - հռչակում է  Պետեր Կորնելը, - տեղի, հիշողության, ասոցիացիաների լաբիրինթոս:
հրապարակված է 19.08.2012 | հալ ֆոսթեր
հոգեվերլուծությունը մոդեռնիզմում եւ որպես մեթոդ
...հոգեվերլուծությունը դիտարկել պատմականորեն՝ որպես մի առարկա այն գաղափարաբանական դաշտում, որը կիսում է նաեւ մոդեռնիզմը, եւ կիրառել տեսաբանորեն՝ որպես մեթոդ այս արվեստի համապատասխան ասպեկտները հասկանալու, դաշտի համապատասխան մասերը քարտեզագրելու համար:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am