| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 08.01.2013 | անտուան հեննիոն եւ բրունո լատուր
արվեստը, աուրան եւ հեռավորությունը՝ ըստ Բենյամինի, կամ ինչպես դառնալ հռչակավոր՝ անելով միանգամից այդքան սխալներ…
Մեծարելով մեր նախորդին եւ ճանաչելով հանդերձ, որ Բենյամինին արվող ներկա քննադատությունը պարտական է իրեն՝ Բենյամինին, մենք, ընդհակառակը, շշմած ենք բազմաթիվ սխալներից, որ անհոգաբար, կամ, ավելի լուրջ եթե ասենք, խոր անհասկացողությամբ կուտակում է հոդվածը...
հրապարակված է 04.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
ֆրիդ­րիխ հյոլ­դեռ­լին | "ան­տի­գո­նե"-ի վեր­լու­ծու­թյու­նը
Թող ոչ ոք իրեն չարդարացնի նրանով, որ իրեն աշխարհն է կործանել: Մարդն ինքն է իրեն կործանում /Ֆ.Հյոլդեռլին/
հրապարակված է 05.12.2012 | սալման ռուշդի
պաղեստինյան ինքնության մասին. զրույց Էդվարդ Սայիդի հետ
Իմ գլխավոր մտահոգություններից մեկն այն է, թե որքանով քարացած չեն մարդիկ իրենց տարբերությունների ու փոխադարձ թշնամության հարաբերություններում: ...Սահմանը հատելու, մի ինքնությունից մյուսը անցնելու միտքն ամբողջությամբ շատ կարեւոր է ինձ համար, լինել ինչպիսին ես եմ, ինչպիսին մենք բոլորս ենք, մի տեսակ հիբրիդ:
հրապարակված է 20.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
աննա դավթյան | գիրք շնորհակալության
Նոյեմբերի 24-ին "Ակումբ" ակումբում կայացավ Աննա Դավթյանի “գիրք շնորհակալության” բանաստեղծական ժողովածուի շնորհանդեսը:
հրապարակված է 17.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ժակ դե­րի­դա | գո­յու­թյուն ու­նեն արդ­յո՞ք պե­տու­թյուն­-զեղ­ծարարներ­
Պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րա­րը, ասում էր Ռո­բերտ Ս. Լիտ­վա­կը, այն պե­տու­թյունն է, որ սահ­ման­վում է որ­պես այդ­պի­սին Մի­աց­յալ Նա­հանգ­նե­րի կող­մից: Եվ ան­մի­ջա­պես մի­ա­կող­մա­նի գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի հայ­տա­րար­ման պա­հից Նա­հանգ­նե­րը մե­քե­նա­յա­բար հայտն­վում են պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րար­ի դե­րում
հրապարակված է 28.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մորիս բլան­շո | անն­կա­րագ­րե­լի հան­րու­թյուն
Հնա­րա­վոր է, որ հո­տա­յին կյան­քը են­թարկ­վում է հի­ե­րարխի­ա­յի, բայց հո­տի մի ան­դա­մի են­թար­կու­մը մի ու­րիշի մնում է մի­ա­կերպ` զուրկ յու­րա­հատ­կու­թյուն­նե­րից: Ան­բա­վա­րա­րու­թյու­նը բա­վա­րու­թյան մո­դե­լով չի որոշ­վում:
հրապարակված է 21.10.2012 | բենյամին հ. դ. բուքլո
արվեստի սոցիալական պատմություն. մոդելներ եւ հղացքներ
Ինքնավարության էսթետիկան այսպիսով լիբերալ բուրժուական կապիտալիզմի պայմաններում չգործիքայնացված փորձառության խիստ գործիքայնացված ձեւ է:
հրապարակված է 15.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մ. մ. բախ­տին | ֆրան­սու­ա ռաբ­լեի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը եւ միջ­նա­դա­րի ու վե­րածնն­դի ժո­ղովր­դա­կան մշա­կույ­թը (հատ­ված)
Պաշ­տո­նա­կան տո­նը, եր­բեմն նույ­նիսկ սե­փա­կան գա­ղա­փա­րին հա­կա­ռակ, հաս­տա­տում էր գո­յու­թյուն ու­նե­ցող աշ­խար­հա­կար­գի կա­յու­նու­թյու­նը, ան­փո­փո­խու­թյու­նը եւ հա­վեր­ժու­թյու­նը...
հրապարակված է 07.10.2012 | զուլֆա օհանյան
ռազմական կյանքի տրորված կածաններով
Եվ վերջապես, հեղինակի հիմնական գյուտը. վեպը սկսվում է վերջաբանով: Եգորի որդեգիրը – երեքամյա հիասքանչ մի մանչուկ, ով նրան իր հայրն է համարում եւ ում միայնակ ու անդադրում հերոսն ամբողջ հոգով է սիրում:
հրապարակված է 23.09.2012 | freee (դեյվ բիչ, էնդի հյուիթ, մել ջորդան)
ֆունկցիաներ, ֆունկցիոնալիզմ եւ ֆունկցիազրկություն. մոդեռնիզմից հետո հանրային արվեստի սոցիալական ֆունկցիայի մասին
Ցանկացած մեկը, ով կկարծի, թե կիչը կամ սոցիալիստական ռեալիզմը հեշտությամբ հաղթահարելի է, կամ մի զարկով մերժելի, ապա նա չի հասկանում կիչի ուժը, կամ կիչի եւ ավանգարդիզմի միջեւ դիալեկտիկական կապը:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am