| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 29.01.2013 | անգուլեմ խումբ
սամի՞թեսամիթէ
Արդի կոմիկս համայնքն այլեւս ինքնարտահայտվելու սեփական հանգրվանը ձեռք բերեց...
հրապարակված է 28.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
արդար խաղի կանոններ եւ համագործակցություն
Հունվարի 14-15-ին Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարանում տեղի ունեցավ աշխատանքային սեմինար հեղինակների եւ գրական թարգմանիչների համար` մտավոր սեփականության, աշխատանքային պայմանների եւ համագործակցությունների վերաբերյալ:
հրապարակված է 27.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
միլան կունդերա | կեցության անտանելի թեթեւությունը /հատված/ 5-րդ մաս/թեթեւություն եւ ծանրություն/
Մի՞թե գա­հին բազ­մած հի­մա­րը ազա­տագր­ված է ամե­նայն պա­տաս­խա­նատ­վու­թյու­նից սոսկ այն բա­նի հա­մար, որ նա հի­մար է:
հրապարակված է 08.01.2013 | անտուան հեննիոն եւ բրունո լատուր
արվեստը, աուրան եւ հեռավորությունը՝ ըստ Բենյամինի, կամ ինչպես դառնալ հռչակավոր՝ անելով միանգամից այդքան սխալներ…
Մեծարելով մեր նախորդին եւ ճանաչելով հանդերձ, որ Բենյամինին արվող ներկա քննադատությունը պարտական է իրեն՝ Բենյամինին, մենք, ընդհակառակը, շշմած ենք բազմաթիվ սխալներից, որ անհոգաբար, կամ, ավելի լուրջ եթե ասենք, խոր անհասկացողությամբ կուտակում է հոդվածը...
հրապարակված է 04.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
ֆրիդ­րիխ հյոլ­դեռ­լին | "ան­տի­գո­նե"-ի վեր­լու­ծու­թյու­նը
Թող ոչ ոք իրեն չարդարացնի նրանով, որ իրեն աշխարհն է կործանել: Մարդն ինքն է իրեն կործանում /Ֆ.Հյոլդեռլին/
հրապարակված է 05.12.2012 | սալման ռուշդի
պաղեստինյան ինքնության մասին. զրույց Էդվարդ Սայիդի հետ
Իմ գլխավոր մտահոգություններից մեկն այն է, թե որքանով քարացած չեն մարդիկ իրենց տարբերությունների ու փոխադարձ թշնամության հարաբերություններում: ...Սահմանը հատելու, մի ինքնությունից մյուսը անցնելու միտքն ամբողջությամբ շատ կարեւոր է ինձ համար, լինել ինչպիսին ես եմ, ինչպիսին մենք բոլորս ենք, մի տեսակ հիբրիդ:
հրապարակված է 20.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
աննա դավթյան | գիրք շնորհակալության
Նոյեմբերի 24-ին "Ակումբ" ակումբում կայացավ Աննա Դավթյանի “գիրք շնորհակալության” բանաստեղծական ժողովածուի շնորհանդեսը:
հրապարակված է 17.11.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
ժակ դե­րի­դա | գո­յու­թյուն ու­նեն արդ­յո՞ք պե­տու­թյուն­-զեղ­ծարարներ­
Պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րա­րը, ասում էր Ռո­բերտ Ս. Լիտ­վա­կը, այն պե­տու­թյունն է, որ սահ­ման­վում է որ­պես այդ­պի­սին Մի­աց­յալ Նա­հանգ­նե­րի կող­մից: Եվ ան­մի­ջա­պես մի­ա­կող­մա­նի գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի հայ­տա­րար­ման պա­հից Նա­հանգ­նե­րը մե­քե­նա­յա­բար հայտն­վում են պե­տու­թյուն-­զեղ­ծա­րար­ի դե­րում
հրապարակված է 28.10.2012 | ա-ակտուալ արվեստ
մորիս բլան­շո | անն­կա­րագ­րե­լի հան­րու­թյուն
Հնա­րա­վոր է, որ հո­տա­յին կյան­քը են­թարկ­վում է հի­ե­րարխի­ա­յի, բայց հո­տի մի ան­դա­մի են­թար­կու­մը մի ու­րիշի մնում է մի­ա­կերպ` զուրկ յու­րա­հատ­կու­թյուն­նե­րից: Ան­բա­վա­րա­րու­թյու­նը բա­վա­րու­թյան մո­դե­լով չի որոշ­վում:
հրապարակված է 21.10.2012 | բենյամին հ. դ. բուքլո
արվեստի սոցիալական պատմություն. մոդելներ եւ հղացքներ
Ինքնավարության էսթետիկան այսպիսով լիբերալ բուրժուական կապիտալիզմի պայմաններում չգործիքայնացված փորձառության խիստ գործիքայնացված ձեւ է:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am