| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 29.12.2014 | անահիտ ավետիսյան
ալեն ռոբ–գրիյեի "խանդը" վեպը
Տարբերությունը եւ կրկնությունն այն հիմնական հասկացություններից են, որ անհրաժեշտ են Բեթհովենի սիմֆոնիան, կամ, առավել եւս, Վագների օպերան հասկանալու համար:
հրապարակված է 29.12.2014 | ա-ակտուալ արվեստ
ալեն ռոբ–գրիյե՝ վիպագիր, էսսեիստ, կինոգործիչ
Եթե աշխարհն արարված է, ապա մենք ազատ չենք, մենք կարող ենք միայն վերարտադրել աշխարհի կերպերը, ինչպես որ կան: Սակայն եթե աշխարն արարման է ենթակա, ապա մեր ազատությունն անվերջ խաղի մեջ է:
հրապարակված է 17.12.2014 | անգուլեմ խումբ
երդումն ու դդմի տերեւը (18+)
առաջին անգամ կարող եք ըմբոշխնել ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԷՌՈՏԻԿ ԿՈՄԻԿՍԸ, արված բոստոնաբնակ Լ. Գյուլխասյանի կողմից Վ. Իշխանյանի "Ովքե՞ր են նրանք. մուսուլման հայախոս համշենցիները" գրքի համար
հրապարակված է 23.10.2014 | վահրամ դանիելյան
օրհան փամուքի “իմ անունը Կարմիր է” վեպը
նույն Փամուքը գրում է. “Ես չեմ ցանկանում ծառ լինել, այլ ցանկանում եմ լինել ծառի իմաստը”:
հրապարակված է 21.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն (II)
Գիտելիքի եւ իշխանության միջեւ կապը, որը ստեղծում է “Արեւելքցուն” եւ այդպիսով ոչնչացնում նրան որպես մարդ արարած, ինձ համար չի կարող բացառապես ակադեմիական խնդիր լինել։ Այն ակնհայտորեն մեծ կարեւորություն ունեցող մտավորական խնդիր է։
հրապարակված է 20.09.2014 | դանիել արսան
այդպիսի մի ապրիլ Ադանայում
"ակտուալ արվեստ"-ը հրատարակության է պատրաստում ֆրանսիացի անվանի գրող Դանիել Արսանի վեպը, որից մի հատված ենք ներկայացնում
հրապարակված է 04.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն
Արեւելքը արեւելականացվեց ոչ միայն այն պատճառով, որ հայտնաբերվեց Արեւելքի “արեւելյան” լինելը տասնիններորդ դարի միջին եվրոպացու համար սովորական բոլոր ձեւերով, այլեւ որովհետեւ այն կարելի էր դարձնել արեւելյան։
հրապարակված է 22.05.2014 | ա-ակտուալ արվեստ
աղբաստան. թեժ քննարկումներ
անտիուտոպիա, օրիենտալիզմ, գրոտեսկ, թե՞ մեկ այլ բան. ինչի մասին էին վիճում Ակումբում հավաքվածները
հրապարակված է 26.03.2014 | ժիլ դելյոզ
ցանկություն եւ հաճույք
Ըստ իս՝ կա երեք հասկացություն, որոնց Միշելը դիմում է բոլորովին նոր իմաստով՝ առանց դրանք զարգացնելու. ուժի հարաբերությունները, ճշմարտությունները, հաճույքները։
հրապարակված է 07.03.2014 | զուլֆա օհանյան
սեր – ուղեկից, գեղեցկության օվկիանոս եւ… ողբերգության | Ժան-Մարի Գուստավ Լեկլեզիո. թափառող աստղը
Մելոդրամատիկությունը կինոյում եւ մելոդրամատիկությունը գրականության մեջ համարժեք չեն. գրականությունն առավելագույնս պետք է հեռու լինի բնության, սիրո եւ նույնիսկ մահվան ավելորդ բանաստեղծականացումից եւ ռոմանտիկականացումից:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 13
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am