| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 16.09.2011 | դավիթ գյուլզադյան
Ֆերդինանդ դը Սոսյուրի Ընդհանուր լեզվաբանության դասընթաց-ի հայերեն թարգմանության նշանակությունը մեր մտավոր իրականության համար | մաս II
Բավական է տեղեկացնել, որ այսօր Ռուսաստանում փիլիսուփայության ասպիրանտական քննության հարցաշարի պարտադիր հեղինակներից է Ֆ. դը Սոսյուրը, ասել է՝ նրա ուսմունքը բավականաչափ հասանելի եւ պարտադիր է ասպիրանտական ուսումնառություն ձեռք բերող բոլոր մասնագետների համար անխտիր:
հրապարակված է 14.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ
«Մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ: Մենք ապրում ենք երկու աշխարհների միջեւ, երկու լեզուների միջեւ, կորած երգի եւ նրան փնտրող լեզվի կամ նրան զտող երաժշտության միջեւ»,- կարծում է Պասկալ Քինյարը:
հրապարակված է 04.09.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս III
Անարդարությանը արժանին մատուցելը հազիվ թե նշանակում է մտորել, մատենագրել կամ նկարագրել այն: Արվեստի բենյամինյան պատմությունը, դիալեկտիկական մոտեցումն անցյալին, չի սահմանափակվի գիտությամբ (scholarship) ու դրա հաստատություններով: Այնինչ այդ հաստատությունները այսօր որոշում են արվեստի պատմության սահմաններն այնպես, ինչպես չէին անում վտանգի կարճ պահին, որում Բենյամինը վերաքննում էր գիտակարգը:
հրապարակված է 01.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
երկխոսություն հայկական տաբուի շուրջ
Երկար ժամանակ այս երկխոսությունն անհնարին էր: "Ցանկացած փորձ անգամ աներևակայելի էր",- բացատրում է Միշել Մարյանը` հայը: "Ընդհարումն անխուսափելի էր, ուստի մարդիկ նախընտրում էին լռել",- հաստատում է Ահմեթ Ինսելը` թուրքը:
հրապարակված է 29.08.2011 | դավիթ գյուլզադյան
Ֆերդինանդ դը Սոսյուրի Ընդհանուր լեզվաբանության դասընթացի հայերեն թարգմանության նշանակությունը մեր մտավոր իրականության համար | մաս I
Բոլոր գիտությունների պատմության մեջ էլ կան բախտորոշ ժամանակներ եւ դրանց մեջ՝ առանցքային անուններ, որոնցով վաղ թե ուշ առանձնացվում է տվյալ գիտության ծաղկման համապատասխան փուլը՝ որպես նրա առաջընթացն ապահովող հայեցակարգային ու հայեցակերպային հիմնարարությամբ հագեցած խոսուն ժամանակաշրջան:
հրապարակված է 25.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
EBRU. թուրքիայի մշակութային բազմազանության արտացոլումներ
2011թ. մայիսին Երեւանի ՆՓԱԿ-ի ցուցասրահում տեղի ունեցավ թուրք լուսանկարիչ Աթթիլա Դուրաքի ստեղծագործությունների ցուցահանդեսը: ԷԲՐՈՒ. Թուրքիայի մշակութային բազմազանության արտացոլումներ վերտառությամբ նախագիծը Եւրոպայի եւ Ամերիակայի բազմաթիվ երկրներում հաջողությամբ ներկայացվելուց հետո վերջապես ֆրանսիական Ֆինեկո ընկերության նախաձեռնությամբ ու ֆինանսական աջակցությամբ արժանացավ հայ հանդիսատեսի դատին:
հրապարակված է 25.08.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս II
Այդ դիալեկտիկան է, որ պատմաբանին տեսնում է որպես պատմության վրա ազդող, արվեստի գործի միջից այնպիսի իմաստներ արձակող, որոնք ներկայացնում են անցյալի հետ մի ներգրավվածություն, որին չի դիպել իրեղենացումը. «Արվեստի գործի հետ առավել մտերմիկ ներգրավվածությունը պիտի մնա զուր ջանք, քանի դեռ դիալեկտիկական գիտելիքը չի դիպել գործի զգաստ պատմական բովանդակությանը»
հրապարակված է 23.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
CORD
This revue is collaborative effort between Actual Art, Yerevan; Loop-A, Tbilisi; Centre for Contemporary Culture (CCC), Baku; and Art Today, Gyumri. Its ultimate goal is to develop strategies for artistic cross-border cooperation between people with different cultural, ethnic and religious conditions through analysis of the own experience in hands-on collaboration.
հրապարակված է 16.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
ա-ակտուալ արվեստ | #6
ազգայինը նախապես տրված չի համարվում. ո՛չ կրոնի, ո՛չ ցեղակ­ցության, ո՛չ տերիտորիայի հիման վրա: Ազգային ինքնությունը որոշվում է մայրենիքի կողմից ներկայացվող արժեքների սահ­­­ման­ման, համակարգման ու գաղափարական վեկտորների միջոցով: Սրա հիման վրա կատարվում է ավանդույթի վերընծայում ու մեկ­նաբանում:
հրապարակված է 15.08.2011 | ֆրեդերիկ ջ. շվարց
Վալտեր Բենյամինի էսսեն Էդուարդ Ֆուքսի մասին. արվեստաբանական մի հեռանկար | մաս I
1937թ. Էդուարդ Ֆուքսը՝ հավաքորդ եւ պատմաբան էսսեն ամենաքիչ քննարկվածն է Վալտեր Բենյամինի գործերից: Եւ դժվար է հասկանալ, թե ինչու. էսսեն հավակնոտ է իր ծավալով, նշանակալիորեն հրատարակվել է Բենյամինի կյանքի օրոք (աքսորյալ Ֆրանկֆուրտյան դպրոցի Zeitschrift für Sozialforschung հանդեսում) եւ վաղուց հասու է անգլերեն թարգմանությամբ: Իրականում, էսսեն որակելի է որպես կանոնական փիլիսոփայի կանոնական տեքստ, թեեւ դրա մասին քննադատական քննարկումները դեռեւս սակավաթիվ են:
1 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am