| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 23.07.2013 | եւ
hամատեղ ներկայացումներ (կոն)ֆիգուրատիվ երեւակայության բեմահարթակում | մաս 2
Արդյունքն ինքը Զրույցն է` որպես մտքի ծավալման վայր, որպես ինքնաձեւավորվող իրա-դարձություն: Փոխադարձ վկայության շնորհիվ  այն բացահայտվում է որպես τόπος –  տեղ, հենարան, համեմատաբար հուսալի հիմք: Իսկ մասնակիցների համատեղ բեմելը ոչինչ այլ բան չէ, քան կոնֆիգուրատիվ ներկայացում Զրույցի բեմահարթակում:
հրապարակված է 17.07.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
ժողովրդավարություն. աջ թե ձախ...
"ինքնագիր" գրական ակումբը ներկայացնում է ֆրանսահայ մտավորական Ժիրայր Մալխասյանի "աջ ու ձախի հակադրութիւնը եւ ժողովրդավարութիւնը" թեմայով դասախոսությունը, 
"ականաթ" գալերի-սրճարանում:
հրապարակված է 01.07.2013 | եւ
hամատեղ ներկայացումներ (կոն)ֆիգուրատիվ երեւակայության բեմահարթակում | մաս 1
Եվ եթե հարցազրույցը վերաճեց երկու շահագրգիռ կողմերի Զրույցի, ապա այն պատճառով, որ զրուցակիցները, տարբեր ճանապարհ անցնելով, բախվել են նույնանման խնդրի – ինչպե՞ս է լինում, որ խոսում ես գրական տեքստերի մասին, բայց գիտես, որ արածդ ավելին է, քան գրականագիտությունը:
հրապարակված է 01.05.2013 | աշոտ ոսկանյան
հեղափոխության արվեստը. արմատական ֆուտուրիզմը
Չարենցի արմատական ֆուտուրիզմը "ապագայապաշտության" ադեպտների ակնկալած "արվեստի վախճանի" փոխարեն, ազդարարում է հեղինակի` որպես գեղարվեստական աշխարհի միակ եւ ինքնիշխան դեմիուրգի "վախճանը":
հրապարակված է 16.04.2013 | աշոտ ոսկանյան
հեղափոխության արվեստը. ի՞նչն է ուրացել Եղիշե Չարենցը
Հայտնի է, որ Չարենցն ինքն իրեն ուրացել է` Մարկ Նշանյանը դա ցույց է տվել:
հրապարակված է 23.03.2013 | միշել ֆուկո
այլ տարածքներ. հետերոտոպիաներ
Նավից զուրկ քաղաքակրթություններում երազանքները չորանում են. լրտեսությունն է, որ գալիս է փոխարինելու արկածախնդրությանը, իսկ ոստիկանությունը՝ ծովահենությանը
հրապարակված է 12.03.2013 | անգուլեմ խումբ
բադաբադա՞ն ազատության հրապարակում
12 մարտ 2013թ.
Ի սատարումն Րաֆֆի Հովհաննիսյանի հացադուլին "բադաբադա՞ն" [բացի Տիգրան Առաքելյանից] իր նյութերի հատընտիրով "լվացք" ձեւաչափով հանդես եկավ Ազատության հրապարակում: 
Ցուցադրումը տեւեց 20 րոպե 30 վայրկյան...
հրապարակված է 16.02.2013 | թադեւոս ավդալբեգյան
ֆրանսական մեծ հեղափոխությունն ու ժամանակակից հայերը
...հայերը միշտ հառաչում, վատաբանում ու ողբում են հայ ազգի վիճակը եւ փոխանակ փոխադարձաբար գործակցելու գլորումից կանգնելու նպատակով` ձեռքերը ծալում ու հույսերը դնում են Աստծո վրա:
հրապարակված է 27.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
միլան կունդերա | կեցության անտանելի թեթեւությունը /հատված/ 5-րդ մաս/թեթեւություն եւ ծանրություն/
Մի՞թե գա­հին բազ­մած հի­մա­րը ազա­տագր­ված է ամե­նայն պա­տաս­խա­նատ­վու­թյու­նից սոսկ այն բա­նի հա­մար, որ նա հի­մար է:
հրապարակված է 04.01.2013 | ա-ակտուալ արվեստ
ֆրիդ­րիխ հյոլ­դեռ­լին | "ան­տի­գո­նե"-ի վեր­լու­ծու­թյու­նը
Թող ոչ ոք իրեն չարդարացնի նրանով, որ իրեն աշխարհն է կործանել: Մարդն ինքն է իրեն կործանում /Ֆ.Հյոլդեռլին/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am