| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 25.08.2017 | աննա գալստյան
«առանց Գորկու»․ կյանքի եւ արվեստի միջեւ
Արվեստագետը՝ ստեղծելով ընտանիք, փորձում էր ժամանակավորապես բթացնել այն կորուստը, որն անփոխարինելի է եւ անդառնալի․ իր ողջ կյանքում նա խաբում էր՝ հասարակության մեջ իրեն վերահայտնագործելու համար։
հրապարակված է 04.03.2016 | աննա ժամակոչյան
ներկայացում աղմուկի մասին
Վերապատմումը» խնդիր չի դնում, սակայն առիթ է դառնում, որ մտածենք խոսելու, գործելու եղանակների ու տեղերի մասին, որով չենք ձայնակցի աղմուկին կամ կվերամտածենք աղմուկը։
հրապարակված է 01.06.2015 | ա-ակտուալ արվեստ
մարիա ստյուարտը բունկերում
Մարիա Ստյուարտ դրաման ներկայացվեց /THESPIS International Monodrama Festival 2014, Kiel, Germany/ փառատոնի շրջանակներում, II համաշխարհային պատերազմի ընթացքում սուզանավերի համար կառուցված բունկերում /Flandernbunker Kiel - Mahnmal – Denkort/.
հրապարակված է 29.03.2014 | մարիա թոքմաջյան
հավերժ երիտասարդ ֆրանսիական "նոր ալիքը"
...այն կարծիքը, թե ֆրանսիական "նոր ալիքը" միեւնույն սերնդի, նույն տարիքի մարդկանց խումբ է, այդքան էլ չի համապատասխանում իրականությանը։
հրապարակված է 04.02.2014 | ա-ակտուալ արվեստ
անկարելին` կարելի
Չկան տեխնիկական մեծ հնարավորություններ, բայց կա խոսքի տարածքը ընդարձակելու ձգտում։
հրապարակված է 17.04.2013 | նարե հովհաննիսյան
նարե հովհաննիսյան | ԲԱՐԴՈՒՅԹ / ՀԱՅՐԵՆԻՔ
Ես երեւի դեպրեսիայի մեջ եմ, որի պատճառով էլ ինձ այսքան անհանգստացնում է հայրենիքի հարցը:
հրապարակված է 30.12.2012 | սիրանուշ դ'վոյան
վերջակետի եւ ստորակետի տարբերությամբ
Աղասի Այվազյանը հիշում է, որ "Եռանկյունին" ֆիլմի ավարտը նկարելիս տարաձայնություններ են ունեցել սցենարիստ Աղասի Այվազյանի հետ: Ապա խոստովանում է, որ ի վերջո` հաղթեց Հենրիկը: Ակնհայտորեն, այս տարաձայնությունը միայն գեղագիտական տարաձայնություն չի եղել:
հրապարակված է 13.08.2012 | նարեկ մխիթարյան
“ես էլ”. գժանոցը մեկ օրում
Կարելի է կարծել, որ ռեժիսորն ընդհանրապես շփոթվել է ընտրության հարցում...
հրապարակված է 08.08.2012 | նարեկ մխիթարյան
Ժաննան եւ փսիխոզը
- Տեսնես Ժաննան ի՞նչ լսեց ֆիլմում: 
- Ժաննան գիտի:


հրապարակված է 05.08.2012 | նարեկ մխիթարյան
տատիկի դաջվածքները՝ տառապանքի դրոշմներ
Մարմնավաճառության դատապարտված կինը կրում է սոցիալական դերակատարության ամոթալի խարանը, կրում է ոչ միայն բարոյապես, հոգեպես, այլ ֆիզիկապես` իր մարմնի վրա` դաջվածքների տեսքով...
1 | 2 | 3 | 4
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am