| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 14.11.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
հիտլերը եւ սերը. գտածո Վոյցեկ մյուզիքլի առիթով
"Շատ ենթատեքստեր ունենք, բայց փորձում ենք ուղղակիորեն հասցնել հանդիսատեսին: Այս ներկայացումը շատ պարզ է: Անգամ երեխան նայելիս ազդվում է",- ասում է Վոյցեկ մյուզիքլի ռեժիսոր Արթուր Մակարյանը:
հրապարակված է 10.11.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
թատրոն առանց թատրոնի. 1 քմ թատերական փառատոնի առիթով
Այս տարի Մեկ քառակուսի մետրի շրջանակներում հանդիսատեսի դատին է հանձնվելու 8 ներկայացում (ստորեւ` փառատոնի ծրագիրը)` փառատոնի արդեն իսկ ամրագրված ձեւաչափերով:
հրապարակված է 28.10.2011 | հարություն զուլումյան
երաժշտություն աչքերի համար
Յոս Սթելինգին կինոքննադատներն անվանել են «հոլանդական նոր ալիքի հայր»: Հենց նա շատ տարիներ առաջ անկախ հոլանդական կինոն բերեց Կանն, Վենետիկ եւ մի շարք այլ կինոփառատոներ: Նրա համար կինոն արվեստ է, որը հասկանալի է ժեստերի, միմիկայի, էմոցիաների մակարդակի վրա:
հրապարակված է 04.10.2011 | անահիտ ավետիսյան
Նաթալի Սառոտ. ինձ համար վեպը մոտենում է պոեզիային
Արտերիա-ի էջերում վերջերս ներկայացված Գրիգոր Պըլտեանի ու Սիրանուշ Դվոյանի զրույցից հետո (ժամանակագրորեն, իհարկե, շատ ավելի առաջ) վեպի շուրջ զրուցում են ֆրանսիացի գրող, նոր վեպ գրական ուղղության ներկայացուցիչ Նաթալի Սառոտը, ամերիկյան գրականության մասնագետ, դասախոս, գրող եւ արվեստի քննադատ Սերժ Ֆոշրոն եւ գրող, բանաստեղծ, Digraphe հանդեսի հիմնադիր Ժան Ռիստան։
հրապարակված է 25.09.2011 | աննա գեւորգյան
Տիգրան Համասյան. ջազն ու ժողովրդական երաժշտությունը նույնացել են
Տաս տարի է, ինչ ջազ դաշնակահար Տիգրան Համասյանը համագործակցում է համաշխարհային ճանաչում ունեցող երաժիշտների հետ, մասնակցել է հեղինակավոր մի շարք փառատոնների, արժանացել մրցանակների եւ թողարկել չորս ձայնասկավառակ:
հրապարակված է 14.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ
«Մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ: Մենք ապրում ենք երկու աշխարհների միջեւ, երկու լեզուների միջեւ, կորած երգի եւ նրան փնտրող լեզվի կամ նրան զտող երաժշտության միջեւ»,- կարծում է Պասկալ Քինյարը:
հրապարակված է 08.09.2011 | սիրանուշ դ'վոյան
ետադարձ նայվածք | մաս II
արտերիաում վեպի, պատմավեպի եւ վիպումի շուրջ զրուցեցին ֆրանսահայ մտավորական, գրող Գրիգոր Պըլտյանը եւ արտերիա եւ-ի խմբագիր Սիրանուշ Դվոյանը: Պատմավեպը որքանո՞վ է կապված իշխանական տրամասության (discourse) հետ եւ ժամանակակից վեպը ինքնազատագրումների ու նոր մոդելներ բերելու ի՞նչ ռազմավարություններ է կիրառում, վիպումը որքանո՞վ է ներգրավված ինքնակրկնումների մեջ – հարցերի շրջանակ, որոնց շուրջ ծավալվեց խոսակցությունը:
հրապարակված է 03.09.2011 | մկրտիչ մաթեւոսյան
կառավարական գմբեթը
Երբ հարկ է լինում որեւէ վիճահարույց, անհեթեթ ծրագիր կամ որոշում փաթաթել մեր վզին, ըստ մեզանում ստեղծված ու արմատավորված դեմագոգիկ ավանդույթի, վկայակոչում են այդ ոլորտի «հեղինակություններին»` շատ հաճախ նույն մարդու անունից տրամագծորեն տարբեր տեսակետներ հիմնավորելու համար:
հրապարակված է 17.08.2011 | մկրտիչ մաթեւոսյան
շարժիչ ուժը այսօր Կոմիտասն է
Հայ երաժշտությունը ինչպե՞ս կարող է մասնակից դառնալ միջազգային երաժշտական պրոցեսներին, ինչպիսի՞ արժեհամակարգի յուրացման դեպքում է այն ներկայանում իբրեւ նոր մի իրողություն, որտե՞ղ են հայ երաժշտության կենսունակության գաղտնիքները: Այս եւ սրանցից բխող հարցերի շուրջ արտերիա-ում զրուցեցին կոմպոզիտոր Տիգրան Մանսուրյանը, կոմպոզիտոր, դաշնակահար Արթուր Ավանեսովը, արտերիա ակտուալ ա-ի խմբագիր Մկրտիչ Մաթեւոսյանը եւ լրագրող Շուշան Ստեփանյանը:
հրապարակված է 12.08.2011 | սիրանուշ դ'վոյան
ետադարձ նայվածք | մաս I
արտերիաում վեպի, պատմավեպի եւ վիպումի շուրջ զրուցեցին ֆրանսահայ մտավորական, գրող Գրիգոր Պըլտյանը եւ արտերիա եւի խմբագիր Սիրանուշ Դվոյանը: Պատմավեպը որքանո՞վ է կապված իշխանական տրամասության (discourse) հետ եւ ժամանակակից վեպը ինքնազատագրումների ու նոր մոդելներ բերելու ի՞նչ ռազմավարություններ է կիրառում, վիպումը որքանո՞վ է ներգրավված ինքնակրկնումների մեջ – հարցերի շրջանակ, որոնց շուրջ ծավալվեց խոսակցությունը:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am