| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 17.11.2011 | հրաչ վարդանյան
կանչե՜ աքլոր, կանչե՜
Հողի միջից, արմատներով, մատներով, նրբորեն, քնքշորեն հպումներ ժամանակների միջով` միջնադարով, անցյալով մինչեւ ներկա (հիմա), անդադար, նույն ուժով…
հրապարակված է 14.11.2011 | հարություն զուլումյան
քաղաքացի քեյնը
Կինեմատոգրաֆիական գլուխգործոցների մեջ բացարձակ առաջնորդ է համարվում Օրսոն Ուելսի "Քաղաքացի Քեյնը": Մի քանի տասնամյակի ընթացքում այն կանոնավոր կերպով հաղթում է կինոպրոֆեսիոնալների մասշատաբային հարցումներում որպես “բոլոր ժամանակների եւ ժողովուրդների ֆիլմ”: Ամերիկյան եւ բրիտանական կինոակադեմիաների ռեժիսորներն ու քննադատները 20-րդ դարի լավագույն ֆիլմերի ցանկում առաջին տեղը տվեցին “Քաղաքացի Քեյնին”:
հրապարակված է 14.11.2011 | հարություն զուլումյան
memento mori
Երբ Լարս ֆոն Տրիերը Կաննի կինոփառատոնի մրցույթում ներկայացնում էր իր Մելանխոլիա ֆիլմը, բռնկվեց անհեթեթ սկանդալ, որի արդյունքում փառատոնի ղեկավարությունը դանիացի ռեժիսոր Լարս ֆոն Տրիերին հայտարարեց persona non grata:
հրապարակված է 05.11.2011 | վարդան ֆերեշեթյան
դանիիլ խարմս
Եթե Դանիիլ Խարմսի (1905-1942) արձակը որոշ չափով ծանոթ է (չնայած, հիմնականում ընթերցվում եւ ընկալվում է որպես անեկդոտ), ապա համարյա չեն ընթերցվում բանաստեղծությունները, որոնք հետազոտողներից մեկը համեմատում էր Խուան Միրոյի, Մոնդրիանի, բայց ամենից շատ՝ Պաուլ Կլեեի նկարների հետ, իսկ դրանցից ոմանք նմանեցնում էր Սեզանի խնձորներին:
հրապարակված է 28.10.2011 | հարություն զուլումյան
յոս սթելինգի սլաքավարը
Թերեւս, առաջին հայացքից կարող է թվալ, որ Սլաքավարը ֆիլմի կառուցվածքը բավական սխեմատիկ է: Մյուս կողմից, այդ ֆիլմում այնքան կինեմատոգրաֆիկ նրբերանգներ են տեղավորվել, որ ապշում ես: Եւ սկսում ես գիտակցել, որ ցանկացած լավ ֆիլմում ժամանակի ավելի շատ հոսքեր կան, քան իրական կյանքում:
հրապարակված է 25.10.2011 | դարոն աջեմօղլու / ջեյմս ռոբինսոն
նոր՝ հրաշալի գիրք
Սարգիս Խաչենց - Փրինթինֆո հրատարակչական ծրագիրը սիրով հրավիրում է Լոնգոսի "Դափնիս եւ Քլոե" գրքի շնորհանդեսին, որը տեղի կունենա Բյուրոկրատ գրախանութում հոկտեմբերի 27-ին, ժամը 19-00-ին:
հրապարակված է 21.10.2011 | ելենա այդինյան
զուգահեռների հատում
Զուգահեռների հատում. այս պարադոքսալ անունը կրող միջազգային սեմինարը տեղի ունեցավ Երեւանում հոկտեմբերի 14-16-ը:
Հայաստանում ժամանակակից արվեստը պետական աջակցություն չի ստանում: Կազմակերպությունները գոյություն ունեն միջազգային հիմնադրամների եւ անհատական ֆինանսավորումների շնորհիվ:
հրապարակված է 19.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
դելֆինների լռությունը. Արեւորդի փառատոնի փակման ֆիլմի քննախոսականը
Սովորաբար ես բացասական վերաբերմունք ունեմ այն երեւույթի հանդեպ, երբ որեւէ ֆիլմ է բերվում Հայաստան եւ ներկայացվելու համար հիշվում են նրա ստացած օսկար-մօսկարները: Խոստովանեմ` մի տեսակ նախատրամադրված էի նաեւ Արեւորդի փառատոնի փակման ֆիլմ ընտրված Ծովածոց-ի (2009թ., ԱՄՆ, 92 րոպե, ռեժ.` Լուի Սայհոյոս) հանդեպ.
հրապարակված է 17.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
կանաչի բոլոր հնչերանգները. Արեւորդի փառատոնի բացման ֆիլմի քննախոսականը
Հանդիսավորությամբ իր ընթացքի մեջ մտավ Արեւորդի բնապահպանական փառատոնը: Փառատոնի կինեմատոգրաֆիկ մասի մեկնարկը տրվեց երեկոյան` բացման ֆիլմով` ֆրանսիացի ռեժիսոր Պատրիկ Ռուսելի Կանաչ-ով (2009թ., Ֆրանսիա, 48 րոպե):
հրապարակված է 12.10.2011 | վահրամ դանիելյան
Վարդան Գրիգորյանի "վեպերը"
1980-ական թթ., Խորհրդային կայսրության խարխլումի ու փլուզումի տարիներին, որն այդ օրերին ընկալվում ու գնահատվում էր իբրեւ ազգերի ու պետությունների անկախացման ժամանակաշրջան, գրականություն էր ստեղծվում` երբեմն կերպարների ընդգծված սոցիալական բունտերով, որոնք այսօր նույն սոցիալական համատեքստում կարող են մեկնաբանվել որպես անկախացման մանիֆեստացիաներ:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am