| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 04.06.2015 | հաննա արենդթ
հասարակություն եւ մշակույթ
Մեր դարի (որը գուցե մի օր դիտարկվի որպես արեւմտյան քաղաքակրթության արվեստի եւ իհարկե գիտության հոյակապ ժամանակաշրջաններից մեկը) գրեթե բոլոր արվեստների զարթոնքը սկսվել է հասարակության մեջ արվեստագետի անհանգստությունից, նրա որոշումով մեջք դարձնել հասարակությանը եւ դրա “արժեքներին”, թողնել, որ մեռածները հողին հանձնեն մեռածներին:
հրապարակված է 29.04.2015 | եվա սարգսյան
հայկական միջնադարը 21րդ դարում: Գրիգոր Առաքելյանի երաժշտական առաքելությունը
< հայկական երաժշտությունը ըստ իր կառուցվածքի ոչ թե արեւելյան երժշտության ճյուղ է, այլ բոլորովին ինքնուրույն համակարգ>
հրապարակված է 28.04.2015 | եվա սարգսյան
թումոյի, երաժշտության ու մի քիչ էլ ճարտարապետության մասին_1
Սա մտածողության, տրամաբանության ձեւ է: Եվ սրա ու միայն սրա շարունակականությունն է, որ պետք է փորձել պահպանել:
հրապարակված է 28.03.2015 | վահրամ դանիելյան
Գյունթեր Գրասսի "թիթեղյա թմբուկը" վեպը
...Գրասսը ամենայն հավանականությամբ գրի է առել ոչ թե պատմության իր ախտորոշումը, այլ հենց ախտն է պատմություն դարձրել:
հրապարակված է 08.02.2015 | աշոտ ոսկանյան
ուխտի միաբանությունը կամ կոլեկտիվ ներկայության պարադոքսները (II)
Միայն մի բան ընդմիշտ անբանակցելի է մնալու` ցեղասպանության լերկ փաստը:
հրապարակված է 29.01.2015 | ա-ակտուալ արվեստ
ապագան անցյալում. քննարկում
ներկայացնում ենք "ապագան անցյալում" Ժամանակակից արվեստի ցուցահանդեսի քննարկումը
հրապարակված է 28.01.2015 | ելենա այդինյան
ապագան անցյալում. անցյալի վերաիմաստավորման մի քանի փորձ
Եթե թանգարանը վերածվում է մահացած իրերի պահոցի, դրա գործունեությունն անիմաստ է, եթե՝ շարունակաբար առօրեական կյանքում ներգրավված տարածքի՝ անհնար:
հրապարակված է 29.12.2014 | անահիտ ավետիսյան
ալեն ռոբ–գրիյեի "խանդը" վեպը
Տարբերությունը եւ կրկնությունն այն հիմնական հասկացություններից են, որ անհրաժեշտ են Բեթհովենի սիմֆոնիան, կամ, առավել եւս, Վագների օպերան հասկանալու համար:
հրապարակված է 29.12.2014 | ա-ակտուալ արվեստ
ալեն ռոբ–գրիյե՝ վիպագիր, էսսեիստ, կինոգործիչ
Եթե աշխարհն արարված է, ապա մենք ազատ չենք, մենք կարող ենք միայն վերարտադրել աշխարհի կերպերը, ինչպես որ կան: Սակայն եթե աշխարն արարման է ենթակա, ապա մեր ազատությունն անվերջ խաղի մեջ է:
հրապարակված է 21.12.2014 | աշոտ ոսկանյան
ուխտի միաբանությունը կամ կոլեկտիվ ներկայության պարադոքսները
Այլ կերպ ասած` պատմությա՞ն, թե՞ պատմագրության արդյունք է հայ ժողովուրդը:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 33
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am