| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 25.10.2014 | վահրամ դանիելյան
էլֆրիդե ելինեկի "դաշնակահարուհին" վեպը
2004 թվականին Էլֆրիդե Ելինեկը գրականության բնագավառում արժանացավ Նոբելյան մրցանակի եւ չմեկնեց մրցանակի հանձնման հանդիսավոր արարողությանը...
հրապարակված է 23.10.2014 | էլլա կանեգարյան
կինը ափի մեջ (փոքրիկ անցում` օբյեկտից սուբյեկտ ու հակառակը)
Սկզբում կին սուբյեկտի գործողության դաշտը սեփական տունն էր: Հետո նա գտավ փորձարկումների ու մտորումների ավելի հետաքրքիր ու ծավալուն թեմա` սեփական տաբուազերծված մարմինը
հրապարակված է 23.10.2014 | վահրամ դանիելյան
օրհան փամուքի “իմ անունը Կարմիր է” վեպը
նույն Փամուքը գրում է. “Ես չեմ ցանկանում ծառ լինել, այլ ցանկանում եմ լինել ծառի իմաստը”:
հրապարակված է 30.09.2014 | թերեզա գալստյան
ԳԵՂԱՐՎԵՍՏ հանդեսը
հայ առաջին արվեստագիտական պարբերականն էր, որտեղ տպագրվում էին արվեստի բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ պատմական եւ տեսական հոդվածներ, գեղագիտության եւ արվեստի փիլիսոփայության հարցեր մեկնաբանող աշխատություններ, ինչպես նաեւ գրականության, գրականագիտության հիմնախնդիրներին նվիրված նյութեր:
հրապարակված է 25.09.2014 | լեո
կոմմունիզմը հայոց պատմության մեջ
Հայոց աշխարհն անապատականներից եւ ճգնավորներից չեր բաղկացած, այլ մի սովորական աշխարհ եր, ուր մարդկային կյանքը հյուսված եր առորյա չար ու բարիքից, մրցումներից եւ կրքերից, վորոնք առաջացնում եյին անկարգություններ:
հրապարակված է 21.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն (II)
Գիտելիքի եւ իշխանության միջեւ կապը, որը ստեղծում է “Արեւելքցուն” եւ այդպիսով ոչնչացնում նրան որպես մարդ արարած, ինձ համար չի կարող բացառապես ակադեմիական խնդիր լինել։ Այն ակնհայտորեն մեծ կարեւորություն ունեցող մտավորական խնդիր է։
հրապարակված է 04.09.2014 | էդվարդ սաիդ
օրիենտալիզմ. ներածություն
Արեւելքը արեւելականացվեց ոչ միայն այն պատճառով, որ հայտնաբերվեց Արեւելքի “արեւելյան” լինելը տասնիններորդ դարի միջին եվրոպացու համար սովորական բոլոր ձեւերով, այլեւ որովհետեւ այն կարելի էր դարձնել արեւելյան։
հրապարակված է 26.08.2014 | ա-ակտուալ արվեստ
դասական եւ ժամանակակից երաժշտական կոմպոզիցիայի մեթոդները
դասախոսություն՝ «արվեստի եռօրյա ակադեմիա»-ի շրջանակներում, կազմակերպված Ծաղկաձորի գ/մ ստեղծագործական տանը «մշակութային հասարակություն» հ/կ-ի կողմից ս/թ օդոստոսի 22-25-ը
հրապարակված է 07.08.2014 | նարե սահակյան
արվեստն ըստ հայեցողության
տպավորություն է, որ ցուցահանդեսի մասնակիցները կամ խմբի կամ ընկերության անդամները արվեստ են անում անկախ ընդհանուր խնդրից կամ ցուցահանդեսից եւ միայն դրականորեն սահմանված կոնցեպտի շուրջ միավորվում նույն տարածքում
հրապարակված է 02.08.2014 | աշոտ հովհաննիսյան
Նալբանդյանը եւ նրա ժամանակը
Կղերա-աղայական հոսանքի մարդիկ ոչ միայն համերաշխ էին տիրող սոցիալական հարաբերություններին, այլեւ սպասարկում էին իշխող քաղաքական ռեժիմին` ազգի ներսում եղած կամ լինելիք ամեն "խլրտում" խեղդելու համար:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 31
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am