| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 14.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
կինոն կփրկի աշխարհը. Արեւորդի փառատոնի 12 TOP ֆիլմերը
Հոկտեմբերի 14-18-ը կկայանա Արեւորդի 3-րդ միջազգային բնապահպանական փառատոնը (փառատոնի տնօրեն` Ռուբեն Խաչատրյան): Իհարկե, բոլորիս են հայտնի "միջազգային" բառի շահարկումները մեր իրականության մեջ, ինչը ոչ միայն չի վերաբերում  այս փառատոնին, այլեւ մեկ այլ հնչեղություն է ձեռք բերում Արեւորդիի դեպքում:
հրապարակված է 12.10.2011 | зульфа оганян
не пугайтесь, это всего лишь радужные конфетти
Мариам Петросян «Дом, в котором…»
М.: Livebook/Гаятри 2009

Когда сталкиваешься с чем-то необычным, то или отметаешь это от себя, считая малоинтересным, или робеешь. Второе происходило мной и в процессе, и по окончанию чтения «Дома, в котором…». Сознание не покидало мистическое наитие: книга навеяна Космосом. Стиль, композиция, образы – все взято будто извне, соткано из мириад частиц насыщенной атмосферы и усвоено чутким мастером, умеющим прислушиваться к себе и одновременно ловить отголоски страждущих душ из Зазеркалья. Уверена: каждый воспримет эту книгу (960 страниц мелким шрифтом) по-своему, выделит что-то понятное и родственное для себя и отстранит остальное, возможно, не менее важное. Я заранее прошу снисхождения за попытку говорить о «Доме…», приблизиться к нему и тем разочаровать автора. Но молчание – это форма критики, притом не самая честная.
հրապարակված է 12.10.2011 | անժելա հարությունյան
անդրազգային թակարդներ. համադրողների 6-րդ ամառային սեմինարներ
Ժամանակակից արվեստի գլոբալացված աշխարհում յուրօրինակ ու որոշակի համատեքստին առանձնահատուկ թվացող նախաձեռնությունը, կամա թե ակամա, կարող է հայտնվել արվեստի տրամասային կամ ինստիտուցիոնալ զարգացումների նորաձեւության հերթական հոսանքի հորձանուտում:
հրապարակված է 06.10.2011 | ելենա այդինյան
Վիկտոր Վազարելի. ես ինձ բնությանն ավելի մոտ եմ զգում, քան որեւէ բնանկարիչ
Սեպտեմբերի 10-ին Գաֆեսճեան արվեստի կենտրոնում բացվել է Վիկտոր Վազարելի. Օպտիկական հեռանկարներ ցուցահանդեսը: Ներկայացվել են Վազարելիի գործունեության տարբեր ժամանակաշրջանների աշխատանքներ:
հրապարակված է 19.09.2011 | ելենա այդինյան
թանգարանի խնդիրներն այցելուի աչքերով
Մեկ կամ երկու տարի առաջ Հայաստանի ազգային պատկերասրահի սրահներից մեկում տեսա երկու այցելուի: Դեռահասներ էին, դատելով շապիկների վրայի գրվածքներից` ՀՀ սփյուռքի նախարարության կողմից իրականացվող Արի տուն ծրագրի մասնակիցներ: Ըստ երեւույթին, ետ էին մնացել կամ հատուկ էին առանձնացել էքսկուրսիայից:
հրապարակված է 18.09.2011 | աղասի թադեւոսյան
մշակութային կապիտալի արդիականացման հարցի շուրջ. հետխորհրդային հիմնախնդիրներ
Հայաստանում տրանզիցիոն քաղաքականության առանցքային խնդիրներից մեկը արեւմտյան զարգացած կապիտալիզմի մշակութային էության ընկալման ու մեկնաբանման ունակության ձեւավորումն է:
հրապարակված է 14.09.2011 | ելենա այդինյան
արվեստագետի ճանապարհը. Դավիթ Կարեյանի հետահայաց ցուցահանդեսը ՆՓԱԿ-ում
«Երբ քեզ չեն լսում, ուզում ես գոռալ, բայց երբ սկսում են լսել, մտածում ես, նոր ես խոսում»: Իր հարցազրույցներից մեկում (2010) ասել է արվեստագետ Դավիթ Կարեյանը:
Սեպտեմբերի 2-ին ՆՓԱԿ-ում բացվել է նրա արվեստի հետահայաց ցուցահանդեսը: Այն ամփոփում է տասնյոթ տարիների ընթացքում արվեստագետի կատարած աշխատանքը:
հրապարակված է 01.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
երկխոսություն հայկական տաբուի շուրջ
Երկար ժամանակ այս երկխոսությունն անհնարին էր: "Ցանկացած փորձ անգամ աներևակայելի էր",- բացատրում է Միշել Մարյանը` հայը: "Ընդհարումն անխուսափելի էր, ուստի մարդիկ նախընտրում էին լռել",- հաստատում է Ահմեթ Ինսելը` թուրքը:
հրապարակված է 23.08.2011 | աղասի թադեւոսյան
անցումային հիմնախնդիրներ. հետխորհրդային առօրեականության առանձնահատկությունները եւ արդիականացման հեռանկարը
Սովետական սոցիալիզմից լիբերալ դեմոկրատական կապիտալիզմի անցման գործընթացի՝ տրանզիցիայի հետեւանքները Հայաստանում հիմնականում վերլուծվում եւ մեկնաբանվում են տնտեսական ու քաղաքական հարթություններում իրականացված ինստիտուցիոնալ ու կառուցվածքային բարեփոխումների համատեքստում: Տրամաբանորեն անցման գործընթացը պետք է ենթադրեր առավել համալիր մոտեցում, քանի որ ակնհայտ էր, որ փոխակերպման անհրաժեշտություն ունեին նաեւ խորհրդային յոթանասուն տարիների ընթացքում ձեւավորված արժեքները, աշխարհայացքը, մշակույթը ու այն առօրեականությունը, որի միջոցով խորհրդայինը այլակերպվելով վեր ածվեց հետխորհրդայինի` դառնալով անցումը եւ զարգացումը կաշկանդող գործոն:
հրապարակված է 16.08.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
ա-ակտուալ արվեստ | #6
ազգայինը նախապես տրված չի համարվում. ո՛չ կրոնի, ո՛չ ցեղակ­ցության, ո՛չ տերիտորիայի հիման վրա: Ազգային ինքնությունը որոշվում է մայրենիքի կողմից ներկայացվող արժեքների սահ­­­ման­ման, համակարգման ու գաղափարական վեկտորների միջոցով: Սրա հիման վրա կատարվում է ավանդույթի վերընծայում ու մեկ­նաբանում:
1 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am