| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 30.10.2016 | աշոտ ոսկանյան
laudatio Bob Dylan
Իմ սիրտը լեռներում է, իմ սիրտն այստեղ չէ;
                   Ռոբերտ Բըրնս

Լավ, իմ սիրտը լեռներում է, օրը բեկվելու պահին
Հեռու բլուրներից այն կողմ եւ մի բան էլ ավելին
Ճանապարհ կա այնտեղ տանող՝ դրա ճարը մի կերպ կանեմ
Բայց այնտեղ եմ արդեն մտքով
Եվ դա առայժմ բավական է:
                   Բոբ Դիլան
հրապարակված է 10.10.2016 | տիգրան եգավյան
աղբաստան՝ վեպ հարցականներով
«ակտուալ արվեստ»-ում 2016-ին լույս տեսան սփյուռքահայ հայտնի գրող Դընի Դոնիկյանի երկու գրքերը. «Աղբաստան. վեպ հարցականներով» / երկլեզու՝ հայերեն-ֆրանսերեն / եւ L’ARMÉNIE À CŒUR et À CRI  / ֆրանսերեն /
հրապարակված է 05.10.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
գույնը կյանք է
Գրելն ու նկարելը հավասարարժեք շարունակում են կողք կողքի եւ բարձրացնում իրենց փոխադարձաբար, եւ անկասկած, Հեսսեի լեզուն շահում է նաեւ գրչի ու վրձնի ամենօրյա շփումից կառուցման, գույնի, ակնբախ լինելու առումով:
հրապարակված է 04.10.2016 | մարիամ կարապետյան
էսսե վերամբարձության մասին կամ ո՞ր հատիկից է պակասում ցորենը
Մի շատ ծանրաբեռնված վախ կա վերամբարձությունից, վախ, որի ոլորտում նույնիսկ սեփական գրական լեզուն եւ հատկապես նրա վերացական հարստությունները համարվող շերտերն են հայտնվում:
հրապարակված է 13.09.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
փախստականի վկայությունը
Ժամանակակից աշխարհում փախստականների թիվը անշեղորեն աճում է եւ նրանց խնդրների լուծումը դառնում է ավելի ու ավելի դժվար: Առաջին համաշխարհային պատերազմից հետո փախստականների նախադեպը արքետիպային է ժամանակակից փախստականների համար:
հրապարակված է 02.08.2016 | ելենա այդինյան
ավանգարդից ավանգարդ
խորհրդային պատմության փուլերի համադրումը, միմյանց միջոցով դրանց ցուցադրումը կարեւոր են ոչ միայն ինքնին, այլ նաեւ որպես այսօրվա Հայաստանի մշակութային կյանքում մի իրադարձություն
հրապարակված է 09.07.2016 | աշոտ ոսկանյան
իր ուրիշը
Բանաստեղծի “ներքինացված” կապն իշխանության հետ կարելի է բնութագրել հեգելյան եզրով` որպես “իր-ուրիշը”: Իշխանությունը Չարենցի համար իրենն է եւ օտար է, սիրելի է եւ ռեպրեսիվ միեւնույն ժամանակ: Հոգեբանության մեջ ճնշման այդ ձեւն անվանում են super ego,նկատի ունենալով հանրային համակեցության կանոնների կերպափոխումը ենթագիտակցական մակարդակով կարգավորվող մեխանիզմի: Վերջինս խեղաթյուրված դրսեւորում է ստանում ամբողջատիրական ռեժիմներում, ուր իշխանությունն անձնավորվում է ռեպրեսիվ Հոր միաժամանակ սիրելի եւ ատելի ֆիգուրի մեջ:
հրապարակված է 05.06.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
անկախության ճանապարհին
մայիսի 31-ին Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիրում տեղի ունեցավ Ռուբեն Մանգասարյանի "անկախության ճանապարհին" ցուցահանդեսի բացումը եւ գիրք-ալբոմի շնորհանդեսը
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 04.03.2016 | աննա ժամակոչյան
ներկայացում աղմուկի մասին
Վերապատմումը» խնդիր չի դնում, սակայն առիթ է դառնում, որ մտածենք խոսելու, գործելու եղանակների ու տեղերի մասին, որով չենք ձայնակցի աղմուկին կամ կվերամտածենք աղմուկը։
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 33
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am