| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 09.07.2016 | աշոտ ոսկանյան
իր ուրիշը
Բանաստեղծի “ներքինացված” կապն իշխանության հետ կարելի է բնութագրել հեգելյան եզրով` որպես “իր-ուրիշը”: Իշխանությունը Չարենցի համար իրենն է եւ օտար է, սիրելի է եւ ռեպրեսիվ միեւնույն ժամանակ: Հոգեբանության մեջ ճնշման այդ ձեւն անվանում են super ego,նկատի ունենալով հանրային համակեցության կանոնների կերպափոխումը ենթագիտակցական մակարդակով կարգավորվող մեխանիզմի: Վերջինս խեղաթյուրված դրսեւորում է ստանում ամբողջատիրական ռեժիմներում, ուր իշխանությունն անձնավորվում է ռեպրեսիվ Հոր միաժամանակ սիրելի եւ ատելի ֆիգուրի մեջ:
հրապարակված է 05.06.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
անկախության ճանապարհին
մայիսի 31-ին Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիրում տեղի ունեցավ Ռուբեն Մանգասարյանի "անկախության ճանապարհին" ցուցահանդեսի բացումը եւ գիրք-ալբոմի շնորհանդեսը
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 04.03.2016 | աննա ժամակոչյան
ներկայացում աղմուկի մասին
Վերապատմումը» խնդիր չի դնում, սակայն առիթ է դառնում, որ մտածենք խոսելու, գործելու եղանակների ու տեղերի մասին, որով չենք ձայնակցի աղմուկին կամ կվերամտածենք աղմուկը։
հրապարակված է 21.02.2016 | սյուզըն սոնթագ
սիրել Դոստոեւսկուն
շուտով "ակտուալ արվեստ"-ի FERESH մատենաշարով առաջին անգամ հայերեն Վարդան Ֆերեշեթյանի թարգմանությամբ լույս կտեսնի Լեոնիդ Ցիպկինը "ամառը բադենում" վեպը
հրապարակված է 28.01.2016 | անտոնիո գրամշի
անտարբերություն
Ես ատում եմ անտարբերներին նաեւ այն պատճառով, քանի որ ինձ զայրացնում է այդ հավերժ անմեղների նվնվոցը: Ես նրանցից յուրաքանչյուրից հաշիվ եմ պահանջում՝ ինչպե՞ս են կատարել նրանք այն խնդիրը, որը նրանց առջեւ դրել եւ շարունակում է ամեն օր դնել կյանքը, եւ թե ի՞նչ են նրանք արել, եւ հատկապես ի՞նչ չեն արել...
հրապարակված է 27.01.2016 | նարե սահակյան
հանրային ոլորտի եւ հասարակայնության միջեւ
Ի՞նչ է նշանակում լինել ժամանակակից, ի՞նչ է ենթադրում ժամանակակիցը եւ ի՞նչ իրադրության մեջ է, որ այս հարցերն առաջանում են:
հրապարակված է 25.12.2015 | արամ թոփչյան
լիր արքա
Բավական է Շեքսպիրի հերոսներին զրկել այս «ողբերգական հատկանիշից», եւ նրանք կվերածվեն շարքային մարդկանց ու կդադարեն ողբերգական կերպար լինել:
հրապարակված է 15.12.2015 | ա-ակտուալ արվեստ
պատկեր | պատում | պատմութիւն
ներկայացնում ենք Գյումրի "Չերքեզի ձոր" համալիրում տեղի ունեցած Մարկ Նշանեանի հանդիպումը մտավորականների հետ տեսագրությունը հեղինակի "պատկեր, պատում, պատմություն. փիլիսոփայական բարեկամութիւն մը" գրքի գյումրվա շնորհանդեսի առիթով
հրապարակված է 11.12.2015 | վահրամ դանիելյան
Նաջիբ Մահֆուզի “Ռադոբիս” վեպը
...հեղինակի ընտրած դիրքավորումը, ով հաստատապես գեղեցիկի որոնող է եւ համոզված է, որ այդ գեղեցիկը չի տրվել ու չի տրվում ճշգրիտ փաստագրման:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 32
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am