| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 07.09.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
Գագիկ Հարությունյան. ժամանակի ստվերները
ներկայացնում ենք լուսանկարիչ Գագիկ Հարությունյանի հանդիպման տեսագրությունը կայացած «Միրզոյան գրադարանում»
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
ոգու մասին. Չարենցի ժամանակը
«ակտուալ արվեստ» եւ «փրինթինֆո» հրատարաչությունների համատեղ հրատարակությամբ լույս է տեսել Աշոտ Ոսկանյանի «Չարենցի ժամանակը» ստվարածավալ աշխատությունը
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
Չարենցի ժամանակն ու մենք...
փիլիսոփա Աշոտ Ոսկանյանի հետ հարցազրույց է վարում փիլիսոփա Ժիրայր Մալխասյանը
հրապարակված է 25.08.2017 | լեւոն գյուլխասյան
Սուրեն Սպանդարյան, կյանք Բեւեռային գոտում | Suren Spandaryan, life beyond the Arctic Circle
Նա արձակում էր մոլերանդության աստիճանի հասնող նվիրում հեղափոխության գործին եւ այնպիսի ատելություն ճնշողների հանդեպ, որ կարելի էր ահաբեկվել: (Յակով Շումյացկի, կալանավոր)

He radiated, selflessly to fanaticism, devotion to the revolution and such a hatred for the oppressors, from which it became scary. (Jakob Shumyatzki, exile)
հրապարակված է 25.08.2017 | էդվարդ պողոսյան
հայերը որպես տեքստային ժողովուրդ (տեքստայնության փուլերը եւ նրանց համեմատությունը հրեական մոդելի հետ)
Եթե նույնիսկ հայերի եւ հրեաների տեքստային ժողովուրդ լինելու գաղափարը ընդունվի որպես թե մի աքսիոմա, որը ապացույցի կարիք չունի, միեւնույն է առաջանում է մի շատ կարեւոր հարց, որն է` արդյոք կարե՞լի է հայերին եւ հրեաներին դնել տեքստայնության միեւնույն կշռային սանդղակի վրա եւ ասել, որ հայերը նույնքան տեքստային են որքան հրեաները:
հրապարակված է 25.08.2017 | աննա գալստյան
«առանց Գորկու»․ կյանքի եւ արվեստի միջեւ
Արվեստագետը՝ ստեղծելով ընտանիք, փորձում էր ժամանակավորապես բթացնել այն կորուստը, որն անփոխարինելի է եւ անդառնալի․ իր ողջ կյանքում նա խաբում էր՝ հասարակության մեջ իրեն վերահայտնագործելու համար։
հրապարակված է 27.07.2017 | աշոտ հովհաննիսյան
Հովհաննես Թումանյան
Ցեղի մանկության հասակը քնարերգող իր յերկերը կլանում եր աճող սերունդը։ Իր խոսքը հնչում եր ծերերի ականջին վորպես ժողովրդական դարավոր իմաստություն։ Անմահանալու համար նա չեր սպասում մահվան։ Բայց մահանալով, ինչպես ինքն եր ասում Ղազարոս Աղայանի մասին, «իսկապես վոր մեռավ»:
հրապարակված է 27.07.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
webstiarum
Այլեւս ինստիտուտ, այն էլ Աշոտ Հովհաննիսյանի անվան, այն էլ հումանիտար հետազոտությունների: Եվ այդուհետ ինձ վիճակված է բնակվել հանրային ոլորտում...
հրապարակված է 27.07.2017 | կարլ թեոդոր ֆոն հայգել
Աշոտ Հովհաննիսյանի ավարտաճառի եզրակացությունը
Մեր գերմանացի ուսանողներից շատ-շատերը չէ, որ ի վիճակի կլինեին ներկայացնելու այդպիսի հմուտ կառուցվածք ունեցող եւ այդքան ճաշակով գրված աշխատանք:
հրապարակված է 27.07.2017 | վարդան ազատյան
Աշոտ Հովհաննիսյանի պատմագիտության բանաստեղծականը
Պատմության գեղարվեստական վերապատկերումը ավելի ճշմարիտ է, քան պատմաբանի գիտական փաստագրությունը, քանի որ բանաստեղծությունը թափանցում է երեւույթների էությունը, մինչդեռ պատմաբանի ճշգրիտ հաշվետվությունը հանգում է սոսկ մանրամասնությունների թվարկման:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 34
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am