| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 11.11.2016 | մարկ նշանեան
վկայութիւնը եւ պատկերը
Ակտուալ արվեստ հրատարակչության եւ Աշոտ Հովհաննիսյանի անվան հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտի համատեղ ջանքերով հրատարակվեց Մարկ Նշանեանի Պատկեր, Պատում, Պատմութին գրքի «Մրցակցութիւններ» խորագրով երկրորդ հատորը: Ներկայացնում ենք հատորի «Փոխան նախաբանի՝ վկայութիւնը եւ պատկերը» առաջնորդողը: Գիրքը լույս է տեսել Գալուստ Կիւլպէնկեան Հիմնարկութեան ֆինանսական օժանդակությամբ:
հրապարակված է 30.10.2016 | աշոտ ոսկանյան
laudatio Bob Dylan
Իմ սիրտը լեռներում է, իմ սիրտն այստեղ չէ;
                   Ռոբերտ Բըրնս

Լավ, իմ սիրտը լեռներում է, օրը բեկվելու պահին
Հեռու բլուրներից այն կողմ եւ մի բան էլ ավելին
Ճանապարհ կա այնտեղ տանող՝ դրա ճարը մի կերպ կանեմ
Բայց այնտեղ եմ արդեն մտքով
Եվ դա առայժմ բավական է:
                   Բոբ Դիլան
հրապարակված է 10.10.2016 | տիգրան եգավյան
աղբաստան՝ վեպ հարցականներով
«ակտուալ արվեստ»-ում 2016-ին լույս տեսան սփյուռքահայ հայտնի գրող Դընի Դոնիկյանի երկու գրքերը. «Աղբաստան. վեպ հարցականներով» / երկլեզու՝ հայերեն-ֆրանսերեն / եւ L’ARMÉNIE À CŒUR et À CRI  / ֆրանսերեն /
հրապարակված է 05.10.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
գույնը կյանք է
Գրելն ու նկարելը հավասարարժեք շարունակում են կողք կողքի եւ բարձրացնում իրենց փոխադարձաբար, եւ անկասկած, Հեսսեի լեզուն շահում է նաեւ գրչի ու վրձնի ամենօրյա շփումից կառուցման, գույնի, ակնբախ լինելու առումով:
հրապարակված է 04.10.2016 | մարիամ կարապետյան
էսսե վերամբարձության մասին կամ ո՞ր հատիկից է պակասում ցորենը
Մի շատ ծանրաբեռնված վախ կա վերամբարձությունից, վախ, որի ոլորտում նույնիսկ սեփական գրական լեզուն եւ հատկապես նրա վերացական հարստությունները համարվող շերտերն են հայտնվում:
հրապարակված է 10.07.2016 | վարդան հայկազյան
պարադոքսալ աքաղաղը (մի ճամփորդության պատմություն)
Վազոյի հետ լուրջ սկսեցինք մտածել, թե ոնց պիտուխին, ինչպես Վազոն էր ասում` կատարվածի ողբերգական բաղադրիչը հնարավորինս մեղմելու, նվազեցնելու մտայնությամբ, դարձի բերենք...
հրապարակված է 09.07.2016 | աշոտ ոսկանյան
իր ուրիշը
Բանաստեղծի “ներքինացված” կապն իշխանության հետ կարելի է բնութագրել հեգելյան եզրով` որպես “իր-ուրիշը”: Իշխանությունը Չարենցի համար իրենն է եւ օտար է, սիրելի է եւ ռեպրեսիվ միեւնույն ժամանակ: Հոգեբանության մեջ ճնշման այդ ձեւն անվանում են super ego,նկատի ունենալով հանրային համակեցության կանոնների կերպափոխումը ենթագիտակցական մակարդակով կարգավորվող մեխանիզմի: Վերջինս խեղաթյուրված դրսեւորում է ստանում ամբողջատիրական ռեժիմներում, ուր իշխանությունն անձնավորվում է ռեպրեսիվ Հոր միաժամանակ սիրելի եւ ատելի ֆիգուրի մեջ:
հրապարակված է 11.06.2016 | մանե մաթեւոսյան
Գյումրիի իմ աշխարհը
փորձ խոսակցություն սկսել պատկերներով իր մեջ մնացած քաղաքի հետ...
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 21.02.2016 | սյուզըն սոնթագ
սիրել Դոստոեւսկուն
շուտով "ակտուալ արվեստ"-ի FERESH մատենաշարով առաջին անգամ հայերեն Վարդան Ֆերեշեթյանի թարգմանությամբ լույս կտեսնի Լեոնիդ Ցիպկինը "ամառը բադենում" վեպը
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 20
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am