| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 05.10.2016 | ա-ակտուալ արվեստ
գույնը կյանք է
Գրելն ու նկարելը հավասարարժեք շարունակում են կողք կողքի եւ բարձրացնում իրենց փոխադարձաբար, եւ անկասկած, Հեսսեի լեզուն շահում է նաեւ գրչի ու վրձնի ամենօրյա շփումից կառուցման, գույնի, ակնբախ լինելու առումով:
հրապարակված է 04.10.2016 | մարիամ կարապետյան
էսսե վերամբարձության մասին կամ ո՞ր հատիկից է պակասում ցորենը
Մի շատ ծանրաբեռնված վախ կա վերամբարձությունից, վախ, որի ոլորտում նույնիսկ սեփական գրական լեզուն եւ հատկապես նրա վերացական հարստությունները համարվող շերտերն են հայտնվում:
հրապարակված է 10.07.2016 | վարդան հայկազյան
պարադոքսալ աքաղաղը (մի ճամփորդության պատմություն)
Վազոյի հետ լուրջ սկսեցինք մտածել, թե ոնց պիտուխին, ինչպես Վազոն էր ասում` կատարվածի ողբերգական բաղադրիչը հնարավորինս մեղմելու, նվազեցնելու մտայնությամբ, դարձի բերենք...
հրապարակված է 09.07.2016 | աշոտ ոսկանյան
իր ուրիշը
Բանաստեղծի “ներքինացված” կապն իշխանության հետ կարելի է բնութագրել հեգելյան եզրով` որպես “իր-ուրիշը”: Իշխանությունը Չարենցի համար իրենն է եւ օտար է, սիրելի է եւ ռեպրեսիվ միեւնույն ժամանակ: Հոգեբանության մեջ ճնշման այդ ձեւն անվանում են super ego,նկատի ունենալով հանրային համակեցության կանոնների կերպափոխումը ենթագիտակցական մակարդակով կարգավորվող մեխանիզմի: Վերջինս խեղաթյուրված դրսեւորում է ստանում ամբողջատիրական ռեժիմներում, ուր իշխանությունն անձնավորվում է ռեպրեսիվ Հոր միաժամանակ սիրելի եւ ատելի ֆիգուրի մեջ:
հրապարակված է 11.06.2016 | մանե մաթեւոսյան
Գյումրիի իմ աշխարհը
փորձ խոսակցություն սկսել պատկերներով իր մեջ մնացած քաղաքի հետ...
հրապարակված է 23.05.2016 | ռեւիզոր
«Ներքին գրոց» մատենաշար․ Աշոտ Հովհաննիսյան, «Իսրայել Օրին եւ հայ ազատագրական գաղափարը»
Ո՞վ է, ուրեմն, Աշոտ Հովհաննիսյանը: Որքանո՞վ ենք իմացել նրան եւ որքանով ենք ի վիճակի իմանալ՝ ըմբռնողության այն եղանակներով, որոնցով կարող ենք խորհել այդ մասին: Աշոտ Հովհաննիսյանը մարտահրավեր է մեր ըմբռնողական եղանակներին, այս իմաստով, Հովհաննիսյանը նախեւառաջ փիլիսոփայական խնդիր է:
հրապարակված է 21.02.2016 | սյուզըն սոնթագ
սիրել Դոստոեւսկուն
շուտով "ակտուալ արվեստ"-ի FERESH մատենաշարով առաջին անգամ հայերեն Վարդան Ֆերեշեթյանի թարգմանությամբ լույս կտեսնի Լեոնիդ Ցիպկինը "ամառը բադենում" վեպը
հրապարակված է 25.12.2015 | արամ թոփչյան
լիր արքա
Բավական է Շեքսպիրի հերոսներին զրկել այս «ողբերգական հատկանիշից», եւ նրանք կվերածվեն շարքային մարդկանց ու կդադարեն ողբերգական կերպար լինել:
հրապարակված է 15.12.2015 | ա-ակտուալ արվեստ
պատկեր | պատում | պատմութիւն
ներկայացնում ենք Գյումրի "Չերքեզի ձոր" համալիրում տեղի ունեցած Մարկ Նշանեանի հանդիպումը մտավորականների հետ տեսագրությունը հեղինակի "պատկեր, պատում, պատմություն. փիլիսոփայական բարեկամութիւն մը" գրքի գյումրվա շնորհանդեսի առիթով
հրապարակված է 11.12.2015 | վահրամ դանիելյան
Նաջիբ Մահֆուզի “Ռադոբիս” վեպը
...հեղինակի ընտրած դիրքավորումը, ով հաստատապես գեղեցիկի որոնող է եւ համոզված է, որ այդ գեղեցիկը չի տրվել ու չի տրվում ճշգրիտ փաստագրման:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 19
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am