| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 05.10.2011 | մկրտիչ մաթեւոսյան
դարձ առ գիրք 2011
արդեն երկրորդը, եւ հուսանք, անդարձելի...
Ի՞նչն է ստիպում երկրորդ անգամ անել մի փառատոն, որի համար այդքան ջանք ու եռանդ է պահանջվում, երբ շատերն անհնար են համարում այդ շրջա-դարձն առ գիրք, գիր ու առհասարակ ընթերցանություն մեր այս մեկ ակնթարթում սպառողական դարձած հասարակությունում:
հրապարակված է 04.10.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
ռոբեր պենժե | առակ
Ցնորքների շրջանցումով իր կրքին հագուրդ տալու հնարավորություն կգտներ: Մի տեսակ հաճույք է զգում` ինքն իրեն դատապարտելուց, որ հետո անմիջապես մեղքերի թողություն տա` արցունքների տարափի տակ: Խոստումներով լի զղջումներ: Կեղծ ան­կեղ­ծության պոռթկումներ` ուղեկցված դավադիր պատրանքներով:
հրապարակված է 04.10.2011 | անահիտ ավետիսյան
Նաթալի Սառոտ. ինձ համար վեպը մոտենում է պոեզիային
Արտերիա-ի էջերում վերջերս ներկայացված Գրիգոր Պըլտեանի ու Սիրանուշ Դվոյանի զրույցից հետո (ժամանակագրորեն, իհարկե, շատ ավելի առաջ) վեպի շուրջ զրուցում են ֆրանսիացի գրող, նոր վեպ գրական ուղղության ներկայացուցիչ Նաթալի Սառոտը, ամերիկյան գրականության մասնագետ, դասախոս, գրող եւ արվեստի քննադատ Սերժ Ֆոշրոն եւ գրող, բանաստեղծ, Digraphe հանդեսի հիմնադիր Ժան Ռիստան։
հրապարակված է 03.10.2011 | դավիթ պ. վարդազարյան
ի՞նչ են ուզում կանանցից. Ջեյն Էյր. նորագույն ընթերցում
Դժվարանում եմ ասել, թե Ջեյն Էյրի բրիտանա-ամերիկյան նորագույն էկրանավորումը կոնկրետ ում պետք է ուղղված համարել (ես, օրինակ, նախեւառաջ հարկադրաբար դիտման կտանեի տեղացի որոշ ռեժիսորների` ցույց տալու, թե ինչ է նշանակում էկրանավորել դասական գործ):
հրապարակված է 23.09.2011 | քրիստինե հովհաննիսյան
չի կարելի շպրտել երազները. Գայանե Բաբայանի երկրորդ գիրքը
Լրագրության ու գրականության արանքում. այն, ինչ հասցրեց ստեղծել Գայանե Բաբայանը:
հրապարակված է 23.09.2011 | սոնա աբգարյան
իսկական խաղ 3
Անջատեցի համակարգիչը: Լուսաբաց էր: Ես անմիջապես քնեցի, որպեսզի չտեսնեմ այն գարշելի քաղաքը, որտեղ գոյատևում եմ:
հրապարակված է 14.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ
«Մենք ապրում ենք ծնվելուց առաջ: Մենք ապրում ենք երկու աշխարհների միջեւ, երկու լեզուների միջեւ, կորած երգի եւ նրան փնտրող լեզվի կամ նրան զտող երաժշտության միջեւ»,- կարծում է Պասկալ Քինյարը:
հրապարակված է 08.09.2011 | սիրանուշ դ'վոյան
ետադարձ նայվածք | մաս II
արտերիաում վեպի, պատմավեպի եւ վիպումի շուրջ զրուցեցին ֆրանսահայ մտավորական, գրող Գրիգոր Պըլտյանը եւ արտերիա եւ-ի խմբագիր Սիրանուշ Դվոյանը: Պատմավեպը որքանո՞վ է կապված իշխանական տրամասության (discourse) հետ եւ ժամանակակից վեպը ինքնազատագրումների ու նոր մոդելներ բերելու ի՞նչ ռազմավարություններ է կիրառում, վիպումը որքանո՞վ է ներգրավված ինքնակրկնումների մեջ – հարցերի շրջանակ, որոնց շուրջ ծավալվեց խոսակցությունը:
հրապարակված է 01.09.2011 | ա-ակտուալ արվեստ
երկխոսություն հայկական տաբուի շուրջ
Երկար ժամանակ այս երկխոսությունն անհնարին էր: "Ցանկացած փորձ անգամ աներևակայելի էր",- բացատրում է Միշել Մարյանը` հայը: "Ընդհարումն անխուսափելի էր, ուստի մարդիկ նախընտրում էին լռել",- հաստատում է Ահմեթ Ինսելը` թուրքը:
հրապարակված է 29.08.2011 | դավիթ գյուլզադյան
Ֆերդինանդ դը Սոսյուրի Ընդհանուր լեզվաբանության դասընթացի հայերեն թարգմանության նշանակությունը մեր մտավոր իրականության համար | մաս I
Բոլոր գիտությունների պատմության մեջ էլ կան բախտորոշ ժամանակներ եւ դրանց մեջ՝ առանցքային անուններ, որոնցով վաղ թե ուշ առանձնացվում է տվյալ գիտության ծաղկման համապատասխան փուլը՝ որպես նրա առաջընթացն ապահովող հայեցակարգային ու հայեցակերպային հիմնարարությամբ հագեցած խոսուն ժամանակաշրջան:
1 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am