| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
հրապարակված է 16.11.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
«անաստված» կինոթատրոնը» կինովիպակի քննարկում [2]
Գեւորգ Տեր-Գաբրիելյանի «Անաստված» կինոթատրոնը» կինովիպակի քննարկում /մաս երկրորդ/
հրապարակված է 11.11.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
«անաստված» կինոթատրոնը» կինովիպակի քննարկում [1]
Գեւորգ Տեր-Գաբրիելյանի «Անաստված» կինոթատրոնը» կինովիպակի քննարկում /մաս առաջին/
հրապարակված է 01.11.2017 | լեո
ռուսահայոց գրականությունը
Երբ մի ազգ, դարավոր աղետներից, երկար քնից հետո սկսում է զարթնել, սկսում է հասկանալ, թե ինչ է նրան պակասում, մենք ասում ենք, որ այդ ազգը հասել է ինքնաճանաչության։ Ինքնաճանաչությունը ինքնաքննությունն է։ Քննել ինքն իրան, որոնել ու գտնել իր պակասությունները - ահա ինքնաճանաչ ազգի գործը։
հրապարակված է 30.10.2017 | դավիթ մոսինյան
սիմվոլիզմի անդրեյ բելին
Ռուսական սիմվոլիզմի մյուս շրջանն ավելի հստակ կոորդինատներ ունի: 1901 թ. Մոսկվայում՝ Մ. Ս. Սոլովյովի (Վլադիմիր Սոլովյովի եղբոր) տանը, եւ վերջինիս առաջարկով քսանամյա մի երիտասարդ՝ ոմն Բորիս Բուգաեւ, հռչակվում է որպես Անդրեյ Բելի եւ հենց ինքը վերածվում Սիմվոլի:
հրապարակված է 25.10.2017 | վարդան հայկազյան
ուխտագնացություն
Մի վայր, ուր հավատն արդեն վաղուց ուսմունքն էր դարձել՝ հենվելով գթացող հոգու ու պայծառ մտքի վրա. շատ է հավանական, որ այս ուղին չընտրած բազմաթիվ հավատներ մարեն, եթե արդեն չեն մարում:
հրապարակված է 08.10.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
չարենցի ժամանակը
ներկայացնում ենք Աշոտ Ոսկանյանի «Չարենցի ժամանակը. ոգու մասին» գրքի շնորհանդեսի եւ կլոր-սեղանի տեսագրությունը
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
ոգու մասին. Չարենցի ժամանակը
«ակտուալ արվեստ» եւ «փրինթինֆո» հրատարաչությունների համատեղ հրատարակությամբ լույս է տեսել Աշոտ Ոսկանյանի «Չարենցի ժամանակը» ստվարածավալ աշխատությունը
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ
Չարենցի ժամանակն ու մենք...
փիլիսոփա Աշոտ Ոսկանյանի հետ հարցազրույց է վարում փիլիսոփա Ժիրայր Մալխասյանը
հրապարակված է 27.07.2017 | աշոտ հովհաննիսյան
Հովհաննես Թումանյան
Ցեղի մանկության հասակը քնարերգող իր յերկերը կլանում եր աճող սերունդը։ Իր խոսքը հնչում եր ծերերի ականջին վորպես ժողովրդական դարավոր իմաստություն։ Անմահանալու համար նա չեր սպասում մահվան։ Բայց մահանալով, ինչպես ինքն եր ասում Ղազարոս Աղայանի մասին, «իսկապես վոր մեռավ»:
հրապարակված է 27.07.2017 | կարլ թեոդոր ֆոն հայգել
Աշոտ Հովհաննիսյանի ավարտաճառի եզրակացությունը
Մեր գերմանացի ուսանողներից շատ-շատերը չէ, որ ի վիճակի կլինեին ներկայացնելու այդպիսի հմուտ կառուցվածք ունեցող եւ այդքան ճաշակով գրված աշխատանք:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 20
Arian AMU
Eurasia Partner
| ակտուալ ա | ռեւիզոր | եւ | բադաբադա՞ | մառան |
Փրինթինֆո Fineco The World Bank ակտուալ արվեստ
<հայ գրքի կենտրոն> մշակութային միություն | հեռ. +374 10 541 285, e-mail:arteria@arteria.am