հրապարակված է 03.03.2019 |
«քիչ էր մնում ուշանամ ու արձակագիր չհասցնեմ դառնալ»

Այն ստեղծագործությունը, որ հաղորդվում է պարզապես որպես այդպիսին, զուտ որպես մարդու ստեղծագործական ճիգ, այլ ոչ թե որպես ինքն իր ստեղծագործականությունը «հանած ձեւով» ներկայացնող՝ չի դառնում արվեստ...

հրապարակված է 29.01.2019 |
խորագիրը` Ծիրանենի

Կոստանդյանի բանաստեղծական պատկերների արեւելյան պերճանքի խորքում արեւմտյան կրթությամբ երիտասարդ Պըլտյանը կարդում է ժամանակագրորեն իր նախորդի, բայց գաղթական ճակատագրով իր հարազատի ապրելու օրենքը, որը է` գրելով ապրելու օրենքը:

հրապարակված է 26.12.2018 |
մտորումներ «Չինական պատ»-ից այս կողմ
Նորագույն գրականության մեջ նորություն բերելու խնդիրն է, որ հեղինակն անվանում է վերադարձի գրականություն, երբ բառերը գրվում են, որովհետեւ դատապարտված են գրվելու...
հրապարակված է 25.12.2018 | աննա հակոբյան |
վերջաբան. քայլել Հայաստանով
«հայկական զբոսուղիներ» մատենաշարով «ակտուալ արվեստ» հրատարակչությունը լույս է ընծայել անվանի ֆրանսահայ գրող Դընի Դոնիկյանի «քայլել Հայաստանով» գիրքը
հրապարակված է 16.12.2018 |
ծով մշտա­ծա­վալ. ­Վար­դան Ա­նե­ցի
Վար­դան Ա­նե­ցու այս կուռ ներ­բո­ղի մեջ առ­կա է մեր ողջ բա­նաս­տեղ­ծա­կան փոր­ձա­ռութ­յունն ու սլաց­քը...
հրապարակված է 09.07.2018 | ա-ակտուալ արվեստ |
առաջին 6 անց 40-ը ակտուալ ակումբում
6։40 ծրագրի շրջանակներում հյուրընկալել ենք Մար Մարգարյանին
հրապարակված է 05.06.2018 | եվա սարգսյան |
կհանդիպենք 6 անց 40
Հայ գրքի կենտրոնը սկսում է գործարկել «6:40» նախագիծը, որի շրջանակում ներկայացվելու են ժամանակակից հայ հեղինակներ:
հրապարակված է 13.03.2018 |
Չարենցի «Կապկազ» թամաշան բեմի վրա
Ծիծաղել, բայց եւ երբեմն ընդհատել ծիծաղը, լուրջ խորհել կատարվածի մասին, վերլուծել ծանր անցյալը՝ ավելի սիրելու համար ներկան եւ ավելի նվիրվելու ապագային – այս պիտի լինի պատմական մոտիկ, թե հեռու անցյալից վերցված յուրաքանչյուր սատիրական բեմադրության առաջացրած էֆեկտը ունկնդրի մոտ:
հրապարակված է 30.10.2017 |
սիմվոլիզմի անդրեյ բելին
Ռուսական սիմվոլիզմի մյուս շրջանն ավելի հստակ կոորդինատներ ունի: 1901 թ. Մոսկվայում՝ Մ. Ս. Սոլովյովի (Վլադիմիր Սոլովյովի եղբոր) տանը, եւ վերջինիս առաջարկով քսանամյա մի երիտասարդ՝ ոմն Բորիս Բուգաեւ, հռչակվում է որպես Անդրեյ Բելի եւ հենց ինքը վերածվում Սիմվոլի:
հրապարակված է 25.08.2017 | ա-ակտուալ արվեստ |
«առանց Գորկու»․ կյանքի եւ արվեստի միջեւ
Արվեստագետը՝ ստեղծելով ընտանիք, փորձում էր ժամանակավորապես բթացնել այն կորուստը, որն անփոխարինելի է եւ անդառնալի․ իր ողջ կյանքում նա խաբում էր՝ հասարակության մեջ իրեն վերահայտնագործելու համար։