հրապարակված է 11.11.2020 |
Համերաշխության խոսք
![]() 2020 թվականի հոկտեմբերի 31-ին Լոս Անջելեսի Կալիֆորնիայի համալսարանի «Խոստումը» հայկական ինստիտուտը «Լեռնային Ղարաբաղ/Արցախ եւ հակամարտության, բռնության եւ հիշողության կրկնագրերը» վերտառությամբ մեկօրյա գիտաժողով էր կազմակերպել, որի մասնակիցներից էր ամերիկացի հայտնի փիլիսոփա, աստվածաբան, հրապարակախոս եւ հասարակական իրավունքների պաշտպան Քորնել Ուեսթը։ Ստորեւ ներկայացված է նրա բացման ելույթը՝ «Համերաշխության խոսքեր»։ Թարգմանությունը` Մարգո Գեւորգյանի։
հրապարակված է 11.05.2020 |
«Ջոքերը» և ժամանակակից մարդու ցավերն ու ցանկությունները
հրապարակված է 26.11.2019 |
վերջերս շրջանառվող «կիլիկյան» երկթերթ պատառիկի վավերականության շուրջ
հրապարակված է 02.09.2019 |
«սարը» կամ հեղափոխական բարոյականության մշակութային երևութաբանություն
![]() Եթե «սարի պես կանգնածը» կամ «սար շուռ տվողը» մարդկային ուժի գերագույն իդեալներ են, ապա «սարից եկածն» ու «սարերն ընկածը»՝ մարդկայինից զուրկ, վայրի անտերնչության տիպարներ: Մարդկային վեհությունն ու անմարդկային ամայությունը գերադրականորեն միաբերված են սարի մեջ: Եվ երբ Հայաստանն ըմբռնվում է որպես «աշխարհ», այն նախևառաջ ըմբռնվում է որպես «լեռնաշխարհ»:
հրապարակված է 13.08.2019 |
«մեր կյանքին» հանդիման․ Մարինե Պետրոսյանի մի անդրադարձի առիթով
հրապարակված է 12.07.2019 |
շահնուր-լյուպեն "22" եւ սարաֆյան "14". աքսորը որպես առճակատում պատմության հետ
հրապարակված է 27.06.2019 |
վաչե սարգսյանի վերադարձը
![]() Վեպը բացահայտում է մարդկային փոխօգնության ու դրան հակառակ գործողի բարդ մի տնտեսություն: Խոսքը մասնավորաբար աշխատանքի կազմակերպման ու մարմնի գործարկման հնարներին է վերաբերում: Խնայելն ու դրանով առավելագույնը ձեռք բերելն աքսորի տնտեսության գլխավոր օրենքն է, որը գործում է ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբային գործունեության մակարդակներում:
հրապարակված է 16.06.2019 |
սահմանը տեսանելիին
հրապարակված է 15.06.2019 |
արվեստը՝ որպես մեթոդ
հրապարակված է 28.03.2019 |
կինը Խորհրդային Հայաստանի մէջ
|
| պատկերադարան |
|