հրապարակված է 01.05.2020 |
webxhibition / վեբհանդես

<ակտուալ արվեստ> մշակութային միությունն ու կազմակերպությունը սկսում <վեբհանդես / webxhibition> ցուցհանդեսային արշավը...

հրապարակված է 26.11.2019 |
վերջերս շրջանառվող «կիլիկյան» երկթերթ պատառիկի վավերականության շուրջ

Պատառիկների լաբորատոր քննությունը կարող է հստակություն մտցնել թե՛ մասնագետների, եւ թե՛ պատառիկների ներկա եւ ապագա սեփականատերերի համար, ովքեր պետք է որ առանձնապես շահագրգռված լինեն նկարազարդ այս թերթերի ծագումը պարզելու հարցում։

հրապարակված է 02.09.2019 |
«սարը» կամ հեղափոխական բարոյականության մշակութային երևութաբանություն

Եթե «սարի պես կանգնածը» կամ «սար շուռ տվողը» մարդկային ուժի գերագույն իդեալներ են, ապա «սարից եկածն» ու «սարերն ընկածը»՝ մարդկայինից զուրկ, վայրի անտերնչության տիպարներ: Մարդկային վեհությունն ու անմարդկային ամայությունը գերադրականորեն միաբերված են սարի մեջ: Եվ երբ Հայաստանն ըմբռնվում է որպես «աշխարհ», այն նախևառաջ ըմբռնվում է որպես «լեռնաշխարհ»:

հրապարակված է 15.06.2019 |
արվեստը՝ որպես մեթոդ

ցուցահանդեսում ներկայացված երկու նախագծերը վերահաստատում ու ակտիվացնում են Հայաստանի ժամանակակից արվեստում 1990-ականների սկզբից բացված մի նուրբ երակ...

հրապարակված է 09.03.2019 |
հեղափոխական առաջին Ջամբոն / First Revolutionary Jumbo Comics

Շատերն ասում են «հետհեղափոխական», որը նշանակոuմ է, որ հեղափոխությունն ավարտվել է, անցել մյուս փուլ: Այն ինչ այն չի ավարտվել եւ այս կոմիկսը հեղափոխական շրջանի գործ է: There is a notion in the press of Post-Revolution period, which means that revolution is over and it is transited into the next phase. This is not a case now, and this Jumbo comics is a work of the Revolutionary period.

հրապարակված է 28.12.2018 |
կրկնակի թարգմանություն՝ Նիկոլի թվին. արդյունքներ
վերջապես ամփոփվեցին կրկնակի թարգմանության արդյունքները
հրապարակված է 01.08.2018 | արման գրիգորյան |
հակասությունների ամառը` 2017
Հենց այս լարումներն են, որ վերարծարծվում են ներկա այն պայմաններում, երբ արվեստն աննախադեպ կերպով ենթադասվում է շուկայական տնտեսության տրամաբանությանը:
հրապարակված է 27.03.2018 |
յոթ երգ նախագահի մասին
հաղորդում է մեր սեփական քղթակիցը, pardon՝ խմբագիրը Բոստոնից...
հրապարակված է 04.02.2018 | ա-ակտուալ արվեստ |
սանդւիչ մարդը
...իսկ աւելի ճարպիկները արշալոյսից գոյներ են վերցնում եւ հողի հետ շաղախելով թռչուններ ու զանազան թեւաւոր եզներ են նկարում իրար մերկ ու բրոնզացած մարմինների վրայ…
հրապարակված է 09.11.2017 |
պոստմոդեռնիզմի մասին

Վերջապես՝ ճշմարտության՝ հարաբերական լինելն ազդարարելն ու գիտակցելն օգուտ է ավելի, քան հակառակ հայտը, որն իսկույն բերում է պրիմիտիվ իշխանական դիսկուրսի, իսկ տվյալ պնդումը՝ ավելի իմաստուն հայտ է օպոզիցիոն դիսկուրսի: