հրապարակված է 30.07.2020 |
արդիական հեռավորություն

«Արդիական հեռավորություն» շարքը չի հավակնում դառնալ գրականություն։ Այն փորձարկում է տեքստի սահմանների ճկունությունը, որտեղ սահմանափակումն օգտագործվում է որպես ստեղծագործական խթան։

հրապարակված է 09.11.2019 |
Ատակամայի անապատները կապույտ են

Ներկա հրապարակումը հարգանքի տուրք է չիլիական ըմբոստ ժողովրդին եւ իր պոետներին

հրապարակված է 24.07.2019 |
օրփեոսի պատմությունը էվրիդիկեի աչքերով` նանոր պետրոսյանի ներկայացումում

Ու առաջին միտումն է ներ­կա­յա­ցումից հետո՝ պիեսը գտնել ու այդ պոետիկ նամակները բոլ-բոլ կարդալ, իսկ հե­տո մտածում ես՝ իսկ ինչի համար:

հրապարակված է 12.07.2019 |
շահնուր-լյուպեն "22" եւ սարաֆյան "14". աքսորը որպես առճակատում պատմության հետ

ներկայացնում ենք ֆրանսիահայ փիլիսոփա եւ գրականագետ Ժիրայր Մալխասյանի բանաախոսությունները Երեւանում եւ Գյումրիում

հրապարակված է 27.06.2019 |
վաչե սարգսյանի վերադարձը

Վեպը բացահայտում է մարդկային փոխօգ­նության ու դրան հակառակ գործողի բարդ մի տնտեսություն: Խոսքը մասնավորաբար աշխատանքի կազմակերպման ու մարմ­նի գործարկ­ման հնարներին է վերաբերում: Խնայելն ու դրանով առավելագույնը ձեռք բերելն աքսորի տնտեսության գլխավոր օրենքն է, որը գործում է ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբային գործունեության մակար­դակներում:

հրապարակված է 16.06.2019 |
սահմանը տեսանելիին

«Սահմանը» ցուցահանդեսի միջոցառումների շրջանակում հունիսի 6-ին ժամը 19:00 Գյոթե կենտրոնում տեղի ունեցավ Մարկ Նշանեանի բանախոսությունը

հրապարակված է 28.03.2019 |
կինը Խորհրդային Հայաստանի մէջ

Ըստ Խորհրդային օրէնսդրութեան Հայաստանի մէջ կիները կը վայելեն լիակատար եւ հաւասար իրաւունքներ։ Բայց օրէնքի տուած իրաւունքները բաւական չեն եթէ կինը իրապէս չէ ազատագրուած։

հրապարակված է 03.03.2019 |
«քիչ էր մնում ուշանամ ու արձակագիր չհասցնեմ դառնալ»

Այն ստեղծագործությունը, որ հաղորդվում է պարզապես որպես այդպիսին, զուտ որպես մարդու ստեղծագործական ճիգ, այլ ոչ թե որպես ինքն իր ստեղծագործականությունը «հանած ձեւով» ներկայացնող՝ չի դառնում արվեստ...

հրապարակված է 29.01.2019 |
խորագիրը` Ծիրանենի

Կոստանդյանի բանաստեղծական պատկերների արեւելյան պերճանքի խորքում արեւմտյան կրթությամբ երիտասարդ Պըլտյանը կարդում է ժամանակագրորեն իր նախորդի, բայց գաղթական ճակատագրով իր հարազատի ապրելու օրենքը, որը է` գրելով ապրելու օրենքը:

հրապարակված է 03.01.2019 | արթուր անդրանիկյան |
Նավասարդը և դրամայի ծագումը
Սպասվող ցնցումն է կանխվում՝ երկրի թաքնված ուժը, որի ցնցվելը տեսել են մեր հեռավոր նախնիները: Այս ահն անչափ հին է և իմաստավորվել է միստերիալ քավությամբ: