|ռեւիզոր|
![]() ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:
հրապարակված է 11.05.2020 |
աշոտ գրիգորյան |
«Ջոքերը» և ժամանակակից մարդու ցավերն ու ցանկությունները
հրապարակված է 02.09.2019 |
վարդան ազատյան |
«սարը» կամ հեղափոխական բարոյականության մշակութային երևութաբանություն
![]() Եթե «սարի պես կանգնածը» կամ «սար շուռ տվողը» մարդկային ուժի գերագույն իդեալներ են, ապա «սարից եկածն» ու «սարերն ընկածը»՝ մարդկայինից զուրկ, վայրի անտերնչության տիպարներ: Մարդկային վեհությունն ու անմարդկային ամայությունը գերադրականորեն միաբերված են սարի մեջ: Եվ երբ Հայաստանն ըմբռնվում է որպես «աշխարհ», այն նախևառաջ ըմբռնվում է որպես «լեռնաշխարհ»:
հրապարակված է 13.08.2019 |
վարդան ազատյան |
«մեր կյանքին» հանդիման․ Մարինե Պետրոսյանի մի անդրադարձի առիթով
հրապարակված է 23.06.2019 |
վարդան ազատյան |
ովքեր արեցին հեղափոխությունը (քաղվածք)
հրապարակված է 15.06.2019 |
նարէ սահակյան |
արվեստը՝ որպես մեթոդ
հրապարակված է 28.03.2019 |
կինը Խորհրդային Հայաստանի մէջ
հրապարակված է 03.01.2019 |
հենրիկ հովհաննիսյան |
Նավասարդը և դրամայի ծագումը
հրապարակված է 26.08.2018 |
ռուզաննա գրիգորյան |
Սարգիս Կասյանի մեղադրականը. կասկածելի փաստաթղթի հետքերով
հրապարակված է 01.08.2018 |
անժելա հարությունյան |
հակասությունների ամառը` 2017
հրապարակված է 26.05.2018 |
վարդան ազատյան |
գորգից զբոսայգի եւ հետ․ արդիության լարումների բովում
|
| պատկերադարան |
|