|ռեւիզոր|

ռեւիզոր-ը վերանայումը գործադրում է որպես քննադատություն: Ինչպես ասվում էր հինգ տարի առաջ հղացած ռեւիզոր արվեստի պատմության օնլայն հանդեսի խմբագրականում. «ուժեղի («բաշարող, անողի») գերիշխանությունը հաստատվում է պատմության եւ, հետևաբար, կենդանի հիշողության չեզոքացման հաշվին»: Վերանայումը քննադատաբար վերհիշելու արարք է:

հրապարակված է 11.05.2020 | աշոտ գրիգորյան |
«Ջոքերը» և ժամանակակից մարդու ցավերն ու ցանկությունները

Այնքան սուր է կյանքն ապրելու անկարողության զգացումը և այնքան մեծ՝ կյանքից հաճույք ստանալու ցանկությունը, որ սեփական կյանքն ու աշխարհն ըմբռնվում են բացառապես այդ ցավի ու ցանկության անկյան տակ։ Աշխարհում ամեն ինչ դրվում է հաճելի կյանք ունենալու ցանկության հետ ուղիղ կապի մեջ։

հրապարակված է 02.09.2019 | վարդան ազատյան |
«սարը» կամ հեղափոխական բարոյականության մշակութային երևութաբանություն

Եթե «սարի պես կանգնածը» կամ «սար շուռ տվողը» մարդկային ուժի գերագույն իդեալներ են, ապա «սարից եկածն» ու «սարերն ընկածը»՝ մարդկայինից զուրկ, վայրի անտերնչության տիպարներ: Մարդկային վեհությունն ու անմարդկային ամայությունը գերադրականորեն միաբերված են սարի մեջ: Եվ երբ Հայաստանն ըմբռնվում է որպես «աշխարհ», այն նախևառաջ ըմբռնվում է որպես «լեռնաշխարհ»:

հրապարակված է 13.08.2019 | վարդան ազատյան |
«մեր կյանքին» հանդիման․ Մարինե Պետրոսյանի մի անդրադարձի առիթով

Շնորհակալ եմ Մարինեին, որ առիթ տվեց այս պարզաբանումների և հատկապես այն վերաբերմունքի համար, որով նա շարադրել է իր խոհերը: Մեզանում հազվագյուտ բան է, երբ մարդիկ հրապարակավ անդրադառնում, առավել ևս հակազդում են ուրիշի գործին՝ վերջինս անկեղծորեն արժևորելով:

հրապարակված է 23.06.2019 | վարդան ազատյան |
ովքեր արեցին հեղափոխությունը (քաղվածք)

Հեղափոխական գործընթացներն առկախել էին կյանքի տերը լինելու «մեծերի» մենաշնորհը, եւ պատանեկան ավյունը՝ խաղի ու ցուցասիրության, հանդգնության ու ճարպկության գործողություններով բռնել էր Երեւանի փողոցները՝ ցնցելով հաստատված կարգը:

հրապարակված է 15.06.2019 | նարէ սահակյան |
արվեստը՝ որպես մեթոդ

ցուցահանդեսում ներկայացված երկու նախագծերը վերահաստատում ու ակտիվացնում են Հայաստանի ժամանակակից արվեստում 1990-ականների սկզբից բացված մի նուրբ երակ...

հրապարակված է 28.03.2019 |
կինը Խորհրդային Հայաստանի մէջ

Ըստ Խորհրդային օրէնսդրութեան Հայաստանի մէջ կիները կը վայելեն լիակատար եւ հաւասար իրաւունքներ։ Բայց օրէնքի տուած իրաւունքները բաւական չեն եթէ կինը իրապէս չէ ազատագրուած։

հրապարակված է 03.01.2019 | հենրիկ հովհաննիսյան |
Նավասարդը և դրամայի ծագումը
Սպասվող ցնցումն է կանխվում՝ երկրի թաքնված ուժը, որի ցնցվելը տեսել են մեր հեռավոր նախնիները: Այս ահն անչափ հին է և իմաստավորվել է միստերիալ քավությամբ:
հրապարակված է 26.08.2018 | ռուզաննա գրիգորյան |
Սարգիս Կասյանի մեղադրականը. կասկածելի փաստաթղթի հետքերով
Քաղաքական եւ գիտական այն եղանակները, որոնցով փորձ է արվում մոտենալ այս շրջանի պատմական անցքերին եւ գնահատել դրանք, ոչ միայն համարժեք չեն նյութի բարդությանը, այլեւ այնքան խնդրական են, որ, ինչպես համոզվեցինք, հենց իրենք են դառնում քննության առարկա։
հրապարակված է 01.08.2018 | անժելա հարությունյան |
հակասությունների ամառը` 2017
Հենց այս լարումներն են, որ վերարծարծվում են ներկա այն պայմաններում, երբ արվեստն աննախադեպ կերպով ենթադասվում է շուկայական տնտեսության տրամաբանությանը:
հրապարակված է 26.05.2018 | վարդան ազատյան |
գորգից զբոսայգի եւ հետ․ արդիության լարումների բովում
…գորգազարդ զբոսայգին մոտավորապես նույնն է, ինչ գորգի վրա գորգի պատկեր նկարելը հավաստիանալու, որ գորգ ունես: